Pikkaccu
Üye
-
Konu Sahibi
-
ben ztn symbianları daha çok seviyorum 808 iyi o zmn
nokia'nın hepsi bi arada en iyi telefonu yok..tek tek var en iyi kamera 808 mesela
Sen bilirsin ama biri ARM11 işlemci biri Snapdragon S4 çift çekirdekli işlemci.Dört çekirdekli exynos quad ile kapışıyor bazı testlerde geçiyo bile.Ama 808'in kamerası güzel.
- - - Eklendi - - -
Ama Symbian istiyosan bence biraz bekle.Dha üst donanımlı bir Symbian 2013'de gelecektir.
Şu an piyasadaki en iyi telefon LUMİA 920
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?