En iyi Nokia telefon?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Pikkaccu

Üye
    Konu Sahibi
En iyi Nokia telefon?
Karar veremiyorum ?
 

Pikkaccu

Üye
    Konu Sahibi
en iyisini merak ettim 808 alıcam da acaba en iyisi mi die
 

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
Kamera bakımından 808 ama bence normal kullanım için en iyisi Lumia 920 Pureview
 

Pikkaccu

Üye
    Konu Sahibi
lumia 920 ne zmn gelir?
 

asigsasi

Üye
symbian istiyorsan 808 lumia istiyorsan 920 ideal
 
lumia 920 ama Turkiyede 808 ayrica n9la olumune kapisirlar
 

Pikkaccu

Üye
    Konu Sahibi
ben ztn symbianları daha çok seviyorum 808 iyi o zmn
 

IVI-Elia

Üye
ben ztn symbianları daha çok seviyorum 808 iyi o zmn


Sen bilirsin ama biri ARM11 işlemci biri Snapdragon S4 çift çekirdekli işlemci.Dört çekirdekli exynos quad ile kapışıyor bazı testlerde geçiyo bile.Ama 808'in kamerası güzel.

- - - Eklendi - - -

Ama Symbian istiyosan bence biraz bekle.Dha üst donanımlı bir Symbian 2013'de gelecektir.
 
Tepkiler: Kanuni_1520
nokia'nın hepsi bi arada en iyi telefonu yok..tek tek var en iyi kamera 808 mesela
 
Bence hiç symbianla ugrasma lumia al keyfine bakIVI-ELİA ARKADAŞISIZ ÇOK GÜZEL BİR ŞEKİLDE ACIKLAMIŞ
 

pirenuri

Üye
nokia'nın hepsi bi arada en iyi telefonu yok..tek tek var en iyi kamera 808 mesela

Lumia 920 yi unuttun bence herşeyiyle mükemmel bişi ya kamerası felanda kötü değil o kadar 808 ve n8 i cikar en iyisi sadece nokiada değil tüm telefonlarda en iyilerinden biri
 

awdil

Üye

Mübarek 2013 e daha dört ay.
 
Symbian istiyorsan beklemelisin daha üst modeller çıkacaktır, WP istiyorsan Lumia 920 almalısın yada N9 gayet güzel bir telefon.
 

Pikkaccu

Üye
    Konu Sahibi
bence N9 nokianın hayal kırıklığı oldu.
 
Şu an piyasadaki en iyi telefon LUMİA 920
 

MaxipmaN

Üye
808 alınmaz bea deymez lumia varken yüzüne bakmam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...