...:::en iğrenç oyun:::...

sanalmc

Üye
    Konu Sahibi
...:::en iğrenç oyun:::...
SİZCE HANGİSİ?
 
Tepkiler: ashqnn, chakır66 ve erdalperen
iğrenç bir oyun oynadıysam da adı aklımda kalmadı soruyu tam tersi sorsan daha çok cevap alırsın
 
strongsholds 2 böle yazılıyodu galiba çok iğrençti
 

eray28

Üye
ne biçim konu açıyosunuz ya XD
 

MvP22

Üye
spiderman2 çok iğrençti kusasım geldi hemen oyunu kapadım
 

zombiget

Üye
overdose hem korkunc hemde iğrenc bir oyun...
 

LoqqaL

Üye
en en en en iğrenç kötü pis yokedici çlümcül kötü zehir kusan oyun tabikide need for speed shift yeni çıkacak olanı pro street çk kötüydü bu daha beterdir
 
bus simulator 2008
grafikleri o kadar kötüydüki 5 dkikaya kalmadı kaldırdım....