İphone'un ipod çalarıda yabana atılacak değildir,son sesi açma konusunda bir tek onda çekinirdim
Kız arkadaşımda 5800 vardı ama sesi iyi derlerdi pek deneme şansım olmadı tabi akıllı telefon değilde,dış ses arıyorsanız çin malı telefonlar 2+1 gibi mahalleden geçen bazı gençlerin elinde görürüm sesini açıp yürürler