## En Güzel Masa üstü kimde?##

Sponsorlu Bağlantılar

karides

Üye
    Konu Sahibi
## En Güzel Masa üstü kimde?##
Evet en güzel masa üstü kimde bakalım. Oyun basit. Herkes masaüstünün ekran görüntüsünü çekecek. Bir sonraki de beğenip beğenmediğini söyleyecek.
Oyun "masaüstünün sık değiştirilmemesi nedeniyle" fazla uzun sürmez veya çok talep görmez. Ama sizin masa üstünüzü merak ettiğim için bu oyunu başlatayım dedim. Önce ben vereyim.
 


Altun.

Altun.

Üye
internet kafede olmasam koyardım bundan daha ii ama söz laptopla bağlanıp koycam bu arada sen hangi vista pack i kullanıyosun yada skin programın ne??
 

karides

Üye
    Konu Sahibi
internet kafede olmasam koyardım bundan daha ii ama söz laptopla bağlanıp koycam bu arada sen hangi vista pack i kullanıyosun yada skin programın ne??

sen önce bir koy da sonra uzun uzun paylaşırız (birimizde olmayanından bir diğeri). Di mi yani?
 

omayra

Üye
Benim masa üstüm seninkinden güzel, çok şirin bi kedi resmi var ama ben buraya onu koymasını bilmiyorum.. Ama görsen, bayılırsın :)
 

karides

Üye
    Konu Sahibi
Tamam sana bir iki ipucu vereyim. Masaüstüne gel, daha sonra "PrtScn" tuşuna bas. Bir hareket olmaz; ama görüntü "ram"da kayıt altına alınır. Sonra bir bitmap resmi aç oraya yapıştır de(ya da daha kolayı ctrl+V tuşuna bas). Masa üstünün resmi işte karşında. Boyutu büyük olabilir resmin dikkat et, küçülttükten sonra koy da görelim o şirin masaüstünü :)
 

omayra

Üye


Söylediğini yaptım ve oldu. Bakın kediciğe. Benim oğluşumun gözleri böyle iki renk değil; ama o da çok tatlı. :) :)
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
Benimki bu..:)

 
Oğuz Özseyrek

Oğuz Özseyrek

Üye





YORUMLAR ?
 

karides

Üye
    Konu Sahibi
Arkaplanın çok hoşuma gitti. Sade ve etkileyici. Bna gönderirsen sevinirim. Rapid veya başka bir yolla.
 
FirstClasss

FirstClasss

Üye
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
benımkı az dağınık toplayınca koysam olurmu :D
 
MicRoP

MicRoP

Üye
Karides Senin Masa üstünde Sagda Takvimi Neyse Işte Onu Radipten Felen Paylaşırmısın
 
enigma

enigma

Üye


mac evde onuda çeker yolarım
 
Kaptan

Kaptan

Üye
buda benden

 
iremm

iremm

Üye


--------------- Ekleme ---------------

bu da benden :ehe saka saka
 
safakk

safakk

Üye
ya ben hala nası fotografını çekicem anlamadım yav :allalla:
 

tuncerdabak

Üye
 

KAYIP-ADAM

Üye
resimler gözükmüyor.
 


Üst Alt