En çok neden nefret edersin ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
En çok neden nefret edersin ?
En çok neden nefret edersin ?
Ben Dünyadan :yagmur:
 


rstsn

rstsn

Üye
pazartesi tabii ki de :ehe
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bazı insanlardan.özellikle de borç verince ödemeyen,arkadaşları arasında ayrım yapan ya da zor durumda bırakan,söz verip mazeretsiz tutmayan,gıcıklıgına birisine istemedigi şeyleri yapan insanlardan nefret ederim.böyle insanları bulup bogmak isterim.:D
 
serecans

serecans

Üye
patlican
 

pelın_

tarhana
 
serecans

serecans

Üye
patlican biber
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

ohh şimdı yıyorum onları superlerya:D
 
  • Beğen
Tepkiler: serecans
serecans

serecans

Üye
iyy bende tarhanadan nefret ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

bende ne yaparım nede yerım o kokusu varya olduruyo benı
 
serecans

serecans

Üye
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt