En çok maaş alan 10 teknik direktör

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
En çok maaş alan 10 teknik direktör
En çok maaş alan 10 teknik direktör

İspanyol Sport gazetesi haberinde, en iyi maaş alan 10 teknik direktör açıkladı. Listenin başındaki ismin geliri tam 16,6 milyon avro..







Futbolda en çok kazanan teknik direktörün, Özbekistan'dan Bunyodkor takımının çalıştırıcısı Brezilyalı Luiz Felipe Scolari olduğu ortaya çıktı.

İşte İspanya'nın Katalan bölgesinden Sport gazetesinin haberinde, en iyi maaş alan 10 teknik direktör açıklandı.

Eski Chelsea çalıştırıcısı, Bunyodkor'un teknik direktörü Luiz Felipe Scolari'nin, yıllık toplam 16,6 milyon avro ile en fazla maaş alan çalıştırıcı olduğu belirtilen haberde, Scolari'yi, 11 milyon avro ile Inter'in çalıştırıcısı Jose Mourinho'nun izlediği ifade edildi.

Bu arada Scolari'nin, Şubat ayında işine son verildiği Chelsea'den hala 8 milyon avro maaş aldığı, bu durumun 1 yıl daha devam edeceği belirtildi.

Öte yandan, şu an bir takımı çalıştırmayan Roberto Mancini'nin de eski takımı Inter'den 6 milyon avro maaş aldığı kaydedildi.

En çok kazanan 10 teknik direktör ve yıllık gelirleri şöyle sıralandı:


ADI /// TAKIMI /// GELİRİ (MİLYON AVRO)
---------------------- ---------------------- ------------------
1.
Luiz Felipe Scolari - Bunyodkor - 16,6
2.
Jose Mourinho- Inter - 11
3. F
abio Capello - İngiltere Milli Takımı- 8,8
4.
Alex Ferguson - Manchester United -7
5.
Roberto Mancini - Inter (Eski takımı) -6
6.
Carlo Ancelotti- Chelsea -6
7.
Manuel Pellegrini - Real Madrid- 5,5
8.
Louis Van Gaal - Bayern Münih - 5,2
9. Guus Hiddink- R
usya Milli Takımı - 5
10. Arsene Wenger -
Arsenal - 4,8



Bizim Fatih Terim'e bile sol çekenler varmış..
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Fatih terim nerdeee :ehe :ehe
 
ArtOfVictory

ArtOfVictory

Üye
fatih terimi göremeyince şok oldum :ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Fatih Terim bizim ülkemizin ve genelde memurların durumu göz önüne alındığında çok fazla kazanıyor bence :)
 
SucX

SucX

Üye
Scolarinin neden orayı seçtiği belliydi :)
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Konuyu taşıyorum, lütfen daha dikkatli olun..
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Hayret Türk klübleri yok:)
 
'Davut

'Davut

Üye
scolari bir yıl kalırsa yeter zaten zengin olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt