Nicolas_Anelka
Üye
En Centilmen Takım Fenerbahçe
Turkcell Süper Ligi’nde 2005-2006 sezonunun 17 haftalık ilk yarısı geride kalırken, 18 takımdan futbolcuları kırmızı kart görmeyen ekip olmadı
Toplam 51 kırmızı ve 649 da sarı kartın gösterildiği ilk yarının ‘en centilmen takımı’, futbolcularına yalnızca 1 kırmızı kart çıkan takımlardan ilk yarının lideri Fenerbahçe oldu. Sarı-lacivertli futbolcular ayrıca 27 sarı kartla cezalandırıldı. Ligde Fenerbahçe ile birlikte Ankaragücü ve Sivassporlu futbolcular da 1’er kırmızı kart gördü.
Ligin ilk yarısında, futbolcularına toplam 6 kırmızı, 42 de sarı kart çıkan Gaziantepspor ile yine futbolcuları 6 kırmızı ve 39 da sarıkart gören Ankaraspor, ‘en hırçın’ takımlar olarak dikkati çekti.
Ligin yeni ekiplerinden Vestel Manisaspor, 56 ile en fazla sarı kartı gören takım olurken, bu ekibi 42’şer kartla Beşiktaş ve Gaziantepspor izledi. En az sarı kart ise 26 ile Çaykur Rizesporlu futbolculara gösterildi.
Bir karşılaşmada 7 ile en fazla sarı kartı 15. haftadaki Kayserispor maçında Sivassporlu oyuncular gördü.
153 karşılaşmanın yapıldığı ilk yarıda, maç başına 4.24, hafta başına da 38.18 sarı, hafta başına da 3 kırmızı kart düştü.
Hakemlerin her hafta kırmızı kartlarını kullandıkları ligin ilk yarısında, takımların kart istatistikleri şöyle:
Turkcell Süper Ligi’nde 2005-2006 sezonunun 17 haftalık ilk yarısı geride kalırken, 18 takımdan futbolcuları kırmızı kart görmeyen ekip olmadı
Toplam 51 kırmızı ve 649 da sarı kartın gösterildiği ilk yarının ‘en centilmen takımı’, futbolcularına yalnızca 1 kırmızı kart çıkan takımlardan ilk yarının lideri Fenerbahçe oldu. Sarı-lacivertli futbolcular ayrıca 27 sarı kartla cezalandırıldı. Ligde Fenerbahçe ile birlikte Ankaragücü ve Sivassporlu futbolcular da 1’er kırmızı kart gördü.
Ligin ilk yarısında, futbolcularına toplam 6 kırmızı, 42 de sarı kart çıkan Gaziantepspor ile yine futbolcuları 6 kırmızı ve 39 da sarıkart gören Ankaraspor, ‘en hırçın’ takımlar olarak dikkati çekti.
Ligin yeni ekiplerinden Vestel Manisaspor, 56 ile en fazla sarı kartı gören takım olurken, bu ekibi 42’şer kartla Beşiktaş ve Gaziantepspor izledi. En az sarı kart ise 26 ile Çaykur Rizesporlu futbolculara gösterildi.
Bir karşılaşmada 7 ile en fazla sarı kartı 15. haftadaki Kayserispor maçında Sivassporlu oyuncular gördü.
153 karşılaşmanın yapıldığı ilk yarıda, maç başına 4.24, hafta başına da 38.18 sarı, hafta başına da 3 kırmızı kart düştü.
Hakemlerin her hafta kırmızı kartlarını kullandıkları ligin ilk yarısında, takımların kart istatistikleri şöyle:
