Emre Belözoğlu Nun Latin Ikizi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kikaksk

kikaksk

Üye
    Konu Sahibi
Emre Belözoğlu Nun Latin Ikizi


Kleberson Eduardo Bento - Bateria


başka gecmişi hakkında bişi bulamadım...

adam bu kadarmı benzer ya...
 


slayer

Üye
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>
Kleberson Eduardo Bento - Bateria
Nascimento: 19/04/1981
Sempre quis tocar violão. Com 12 anos ganhou seu primeiro instrumento e fez aulas particulares. Anos mais tarde ganhou uma guitarra e tocava no conjunto da Igreja. Com 17 anos começou a tocar sax, com planos de entrar para a banda do Exército. Chegou a servir a Força Armada, mas não entrou para a banda. É do Campeche, auxiliar administrativo do ramo farmacêutico, cursa música na escola Compasso Aberto e pretende cursar direito.
[/b][/quote]
kapiş
 
gknky

gknky

Üye
harbi benziolar yaaaa
 

RockFord Fosgate

Üye
emre daha yakısıklı walla:)))))))))))))
 
Gangsta.aLone

Gangsta.aLone

Üye
kesinlikle
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
<div class='quotetop'>(slayer &#064; Apr 7 2006, 09&#58;29 PM) [post=311456]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>
Kleberson Eduardo Bento - Bateria
Nascimento: 19/04/1981
Sempre quis tocar violão. Com 12 anos ganhou seu primeiro instrumento e fez aulas particulares. Anos mais tarde ganhou uma guitarra e tocava no conjunto da Igreja. Com 17 anos começou a tocar sax, com planos de entrar para a banda do Exército. Chegou a servir a Força Armada, mas não entrou para a banda. É do Campeche, auxiliar administrativo do ramo farmacêutico, cursa música na escola Compasso Aberto e pretende cursar direito.
[/b][/quote]
kapiş
[/b][/quote]

Kleberson Blessed Eduardo - Battery Birth: 19/04/1981 Always it wanted to touch violão. With 12 years it gained its first instrument and it made particular lessons. Years later it gained a guitar and it touched in the set of the Church. With 17 years it started to touch sax, with plans to enter for the band of the Army. It arrived to serve the Seted Force, but it did not enter for the band. It is of the Logwood, to assist administrative of the pharmaceutical branch, attends a course music in the school Open Compass and intends to attend a course right.

aga al yazdıgının ingilizcesi anlamak daha kolay olur
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
pes hakkaten ikizi gibi
 
crows

crows

Üye
hakikatten benziyor yaww
 
kay99

kay99

Üye
bu kadar mı benzerlik olur yaw
 

liftme

Üye
bu mesaji forumta da bn yayinladim google da n aradim bi grupta batericiymis&#33;
 
kikaksk

kikaksk

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Liftme &#064; Apr 24 2006, 09&#58;12 PM) [post=321988]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bu mesaji forumta da bn yayinladim google da n aradim bi grupta batericiymis&#33;
[/b][/quote]


emeğine sağlık kardeş...biraz (Ç)alıntı yapmışım...
 

researcher

Üye
genetik kopya....
 

jöly

Üye
bence de çok benziyorlar ama latin daha yakışıklı
 

tofy

Üye
çok benziyorlar gerçektende
 
impavidus

impavidus

Üye
Bence de ikiz gibi duruyorlar Ama Kleberson&#39;u beğenen bayanlar daha fazla olur bence
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
çok benziyorlar ama adam baterist herhalde
 
paradoks

paradoks

Üye
efet yaws baya bi benziyorlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
694
Cevap
0
Görüntüleme
571
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
593
DiaBLoS


Üst Alt