Elveda Symbian!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
    Konu Sahibi
Elveda Symbian!
Telefonum hala garantide olduğu için çok sıkıldım ve 2.el temiz bir galaxy SII aldım c5-03 ümüde alınca satıcam. Benim için symbian devri bitmiştir. Forumdada fazla yokum artık herkes hakkını helal etsin
 


CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Aha zaten forumda 2 kişi c5-03 için cfw yapıyodu.1'i androide geçmiş, masterhone de gitsin ios'a geçsin bizde kös kös oturalım :(. Hayırlı olsun kardeşim. Ne kadara aldığını acaba ogrenebılır miyim ? Ve sonra c5-03 'ü satınca kaça gittiğinide yazabilir misin :) Mantıklı olursa bende kayabılırım :)
 
Metin MF

Metin MF

Üye
:dry:
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
    Konu Sahibi
Aha zaten forumda 2 kişi c5-03 için cfw yapıyodu.1'i androide geçmiş, masterhone de gitsin ios'a geçsin bizde kös kös oturalım :(. Hayırlı olsun kardeşim. Ne kadara aldığını acaba ogrenebılır miyim ? Ve sonra c5-03 'ü satınca kaça gittiğinide yazabilir misin :) Mantıklı olursa bende kayabılırım :)

Tbi yazarım. S2 yi 650 liraya aldım
 
Masterthone

Masterthone

Üye
Aha zaten forumda 2 kişi c5-03 için cfw yapıyodu.1'i androide geçmiş, masterhone de gitsin ios'a geçsin bizde kös kös oturalım :(. Hayırlı olsun kardeşim. Ne kadara aldığını acaba ogrenebılır miyim ? Ve sonra c5-03 'ü satınca kaça gittiğinide yazabilir misin :) Mantıklı olursa bende kayabılırım :)
200 e gidior en fazla c5-03 oda temiz ise.. C5-03 çöpe girene kadar benimle şuan v23 için son bi cfw hazırlıyorum ondan sonra bende kaçar smbian çekilecek dert değil.Malesef C5-03 bütün kullanıcılarını perişan etti. Teşekkürler NOKIA
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
    Konu Sahibi
200 e gidior en fazla c5-03 oda temiz ise.. C5-03 çöpe girene kadar benimle şuan v23 için son bi cfw hazırlıyorum ondan sonra bende kaçar smbian çekilecek dert değil.Malesef C5-03 bütün kullanıcılarını perişan etti. Teşekkürler NOKIA

Benim telfonun 200 e gitmesine imkan yok :D 100 verseler yine iyi :D:D
 
Masterthone

Masterthone

Üye
Benim telfonun 200 e gitmesine imkan yok :D 100 verseler yine iyi :D:D
BEN SENİN yerinde olsam telefoncuya cfw li haliyle yollarım satarken bak abi yok böle özellik falan bizim arkdaşınkini öyle sattık 250 verdi c5-03 üstüne adam elimde bi kaç cihaz daha var bu hale getirin tel başı 25 lira verim dedi :)

- - - Eklendi - - -

bu arada deliler gibi v22 ye dönmek istiyorum bi yolu var mıdır acaba ?
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
    Konu Sahibi
BEN SENİN yerinde olsam telefoncuya cfw li haliyle yollarım satarken bak abi yok böle özellik falan bizim arkdaşınkini öyle sattık 250 verdi c5-03 üstüne adam elimde bi kaç cihaz daha var bu hale getirin tel başı 25 lira verim dedi :)

- - - Eklendi - - -

bu arada deliler gibi v22 ye dönmek istiyorum bi yolu var mıdır acaba ?

Geçen msn den çok beğendim diyordun noldu birden abi ya :D msn girebildiğinde söyle bir iki yöntem deneriz:D
 
u_cosar

u_cosar

Üye
yeni telefonun hayırlı olsun
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
helal olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: LeoFrankLy
Uchiha Sasukee

Uchiha Sasukee

Üye
Helal olsun.Bye-bye!
 
Masterthone

Masterthone

Üye
Symbian Platformu benim için bitmiştir :) Iphone 4s aldım :yuru Lanet olsun sana C5-03 :off:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hayırlı olsun arkadaşlar güle güle... :)
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
Hayirli olsun gule gule kullan :D
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
Helal olsun abim, bana öğrettiklerin içinde sonsuz teşekkürlerimi sunarım. SII'ni de iyi günlerde kullan :)
 
Joker.

Joker.

Üye
Ailem söz verdi sbsde 1 yanlış vey 0 yanlışa tablet+cep telefonu
2-3 yanlişa ikisiden biri o yüzden foruma hiç girmiyorum :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt