cardanadam
Üye
iphonun ne farkı var diyen arkadaslar elinize bir alın da konusun donanım olarak tamam n8 daha iyi ama 12 mp kamera koyup yavaş bi telefonla insanları aldatamazsınız.Fanboyluk yapmak istemem ama bir iphone alın elinize o akıcılığın tadını çıkarın internette rahatça kasmadan dolaşmanın tadına varın derim.Amacım fanboyluk degil elimde zaten n8 var satıp iphone 4 alacagım iyi günler
Sanada hayırlı olsun kardeş,güle güle kullan.bence senin tercihin daha olumlu olmuş.madem arkadaş konu açmış bende yazayım dedim.
3 gün önce c7 mi verip üzerine 350 koyarak lg optimus 2x aldım.
forumda yardımları dokunan bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. hepinizden allah razı olsun güzel paylaşımlarınız ve yorumlarınız için.
telefon hakkında çok yorum yapmak istemiyorum yalnız tek istediğim hızlı bir internetti ve sonunda kavuştum, sayfaların bütün haliyle hızlı hızlı yüklenmesi gerçekten iyi güzel birşeymiş. ayrıca androidin google tabanlı olmasından ötürü google uygulamalrını artık sorunsuz kullanıyorum (googleanalytics, gmail vb). birde c7 de iken auto focus yok diye çok takmazdım ama şimdi kullanırken farkettim gerçekten resimler daha canlı çekilebiliyormuş
tekrardan bu forumdaki herkese çok çok teşekkürler.
bende bugün yarım c7mi satıp ıphone alıcam inş
nokia ile biryere kadar
Öğrenci adama bak be
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?