Elveda Maxisymbian3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

o iphone dan n8 e resim göndersene bakalım ne farkı varmış görürsün
 
Hayırlısı olsun,apple güzel cihazlar yapıyor.umarım sende memnun kalırsın

----------Eklendi @ 20:28:23 ---------- Yazıldı @ 20:25:26 ----------

Sanada hayırlı olsun kardeş,güle güle kullan.bence senin tercihin daha olumlu olmuş.
 
Tepkiler: emreipekci

llovell

Üye
bence yanlış bir seçim evet symbian bitti 4 sene sona olmayacak.ama 4sene sona ben zaten n8 kullanmocamki bence keske bekleyip kullanmayın n8 kotu bir telefon değil 3gs yı gecer
 

noss_bar

Emekli Yönetici
ios un geleceği parlakta 3gs in geleceği belli değil 4 alsaydın keşke
 
arkadaşta var 3gs modeli hiç memnun olmadı n95 daha iyi diyor film müzik resim atması zaten bir komedi bluetooht zaten kendi cinsinden başka tanımıyor görüntülü konuşma yok sadece dokunmatik ekranı iyi gerisi çöp nokia ve diğerleri ben şimdiye kadar her telefonu kullandım nokia dan iyisi yok şarz olayı bile 10 çeker diğerlerine
 
Tepkiler: Esendağlı

pta123

Üye
iphonede sarj olayı bluetooth video olayı n8den kötü oldugu kesin fakat. iphonedeki dikey q klavye uygulama efektler tuş sesleri ve daha fazlası nokiadan kat kat iyi oldugu ap açık ortada...
 

Emre-45

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bana sallayanlar olmuş ben veda konusu açmıştım siz bana sallamısınız bu kadar zaman geçirdik hiç yakışmadı size öncelikle bunu belirteyim.

2. olarak yok n8 fark atar yok n8 şöyle yok böyle. Arkadaşlar ben n8 e hiçbirşey söylemedim kötü vs demedim, neyi savunuyorsunuz ben sadece ben bıktım dedim. Bana 12 mp lik kamera gerekmiyor 3mp ile işimi gayet rahat hallederim, amoled ekran vs demişsiniz açıkcası bahsettiğiniz kadar kötü değil 3gs ekranı. Ayrıca ios5 öyle bir sistem öyle bir stabilite hızlılık var ki inanın telefon almışım diyorsunuz. Jailbreak yaptım herşey ücretsiz oldu istediğimi yüklüyorum, facebook app si vs harika. İnternet siteleri yükleniyor hemen n8 deki gibi takılma vs söz konusu değil. Ben bunları yazmak istemiyordum tartışma konusuna dönmesin diye ama ille yazdıracaksınız. Merak etmeyin telefondan gayet iyi anlıyorum. Telefon demek bikaç multimedya özelliği demek değil arkadaşlar işletim sistemi de çok önemli. n8 de de 600lük işlemci var 3gs de de. n8 de 256 mblık ram var 3gs de de. Ama gelin bi karşılaştırın hızlarını. Gerçekten iphone hava atma telefonu değil stabilitesi çok iyi..

Neyse arkadaşlar bu mesajımdan sonra da sallayacaksınız bana baya ama emin olun hiç umrumda değil, veda etmek için bi konu açtım sayenizde kötü ayrılıyoruz. Herkese kendi cihazları ile mutluluklar dilerim bende böyle mutluyum
 

keys1903

Üye
iosun gelecegı acıkta 3gs son demlerını yasıyor gelecegı yok son senesı o cıhazın 2012 de guncellemesı zor o cıhaza yınede hayırlı olsun,

edit ayrıca kımse sana kotu bır sey dememıs ıster 3310 al ıstersen gıt 4s al kımın umrunda bence kımsenın deıl
 
Tepkiler: Silinen Üye 737108

llovell

Üye
kımse senı kotulemedı sadece bızde yorum yazdık senın dedıgın cumlelere bakarak n8 veya 3s karsılastırma yapmıoruz burda yapsakkiş zaten n8 önde gelır yazılımınla alakalı bısı bu ilerdekı yıllarda dahada netlesecek akıllı telefon pazarı bakalım
 
Hata yapmışsın.3G's çok güzel telefondu ama zamanı geçti artık 5 çıkıcak,ama Apple tekrardan üretmeye başlayacakmış o ayrı.Senin duruma gelince,bence yanlış yapmışsın,ios çok güzel tamam ama senin yerinde olsam gider 4s ya da 4 alırdım.N8i veriyorsun ve üstüne para yuh yani.Turkcellden gider kampanyalı i4s alırdım.
 
Hayırlı olsun.kendine iyi bak. en doğru karar.
 
donanım olarak bilmem ama symbian akıcılık stabillik uygulama vs hiç bir şekilde ios ile karşılaştırılamaz. Symbian tam bir rezillik nokia inat etmeden kodları açsa yada symbian yanında android seçeneği sunsa piyasayı sallar ama bu saatten sonra nokia beş para etmez. Kendi eliyle öldürdü symbiani
 
Tepkiler: AмσηR@
neyse iyi kullanımlar hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...