Elegance Orange CM12 Theme v3.2

    Konu Sahibi
Elegance Orange CM12 Theme v3.2




Cm12 romu ile kullanabileceğiniz temadır.

Gereksinimler : Androıd 4.4 +



İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
 
Tepkiler: Invoke

Invoke

Üye
Çok gıcık renk. Markette de 50 kişiye bile satamamış, eşi dostu almıştır. :eek:
 

olcay 38

Üye
hahaha aynen dogru dedin yorumlar bile kotu
cin mali gibi durdu galaxy y lollipop da
 

Invoke

Üye
hahaha aynen dogru dedin yorumlar bile kotu
cin mali gibi durdu galaxy y lollipop da
Antares'i dene. O çok iyi, bence. Gerçi bir.iki kusur gözüme çarptı ama ufak kusur. Yine bu bölümde birinci sayfada mevcut.
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
kendim yaptim hatta LG G3 temasi bile var Xda da bile yok S4 ten aldim herseyi tek tek portladim istersen ekran goruntusu atayim
Hocam şimdi roma skin mi giydirdin,çünkü cm11 den sonra develoment durdu driverler falan lollipop ve art la uyumlu değil.
 

olcay 38

Üye
skin deil hersey lollipop play store deki Gta San hatta Bia 3 gorunuyor
Ama bazi yerleri portlayinca hata veriyor orlari farkli romlardaki (cm 7 mod lollipop )
menuleri aldim
*launcher
*settings
*systemui (hic olmuyor)
ve bir de arama ekrani portlanmadi
systemui yi xda da buldum ama guvenemedim


iste bu sence olur mu
 
Tepkiler: Silinen Üye 1145465

Hasand.

Üye
Tam da aradığım budu Teşekkürler
 

Hasand.

Üye
yok artik zevkler tartisilmaz ama troll fln yapmion demi ?
Ne troll gerçekler acık bunu z1 de kullanıcam
kendim yaptim hatta LG G3 temasi bile var Xda da bile yok S4 ten aldim herseyi tek tek portladim istersen ekran goruntusu atayim
Young a over clok yaptın mı ?Ona modlama denir portlama denmez
Başkaların yaptıkları ile hava atma arkadaşımız iyi kötü paylaşım yapıyor . Sen de mod yapta gorelım o zaman
 

olcay 38

Üye

evet yaptim
ben portluyorum calismayan uygulamayi
 

olcay 38

Üye


bunu kimse yapmadi ben yaptim ve hava attigim fln yok ayrica bilgisayarim olmayinca burda paylasim yapamiyorum bir foruma daha uyeyim orda da hic paylasim yok sadece yorumlar
 

Hasand.

Üye
bunu kimse yapmadi ben yaptim ve hava attigim fln yok ayrica bilgisayarim olmayinca burda paylasim yapamiyorum bir foruma daha uyeyim orda da hic paylasim yok sadece yorumlar
Hiç paylaşın yok mu 2 tane konu acmışın
hem bilgisayar olmadan da paylasım yapılıyor
 

olcay 38

Üye


oldu mu lollipop g3 temasi kullaniyorum cm12 deil fln demene gerek yok acikken ekran goruntusu de atarim
o iki konuda telefon ile ilgili apk veya baska bisi var mi yardim ve espri ile ilgili
1)evet bazi oyunlar ekran ve ram dusuklugunden acilmiyor fakat rahatca oynuyorum oyunlarimi orada sadece yarisi var
2) benim asil telefonum young deil sadece rom ve oyunlarda test amacli kullaniyorum
asil telefonum Samsumg Galaxy Note 3 ve Htc Desire 616