Ben de isterdim ve hayalimdi belle de ekrani iphone deki gibi 4 bir yana çevirmek ama hayal kirikliği ve umutsuz bir umut muş gitmiş belle ye 6 ev ekrani koymuş nokia onun yerine bu özelliği yapsaydi belki değeri bizde daha çok olurdu kullanicilarda yani o yüzden nokia ya inat anna kullaniyorum