Ekran klavyesi üzerinde leke var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ekran klavyesi üzerinde leke var
Arkadaşlar klavyeyi açınca "d" harfinin üzerinde yeşil yuvarlak bir leke var. Bunun sebebi nedir?



 
Son düzenleme:

afwerker

Üye
 
Tepkiler: maydinmaydin
Hemen pozumuzu verelim
 
Tepkiler: osmnbabaoglu
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...