Ekran görüntüsü alınamadı

    Konu Sahibi
Ekran görüntüsü alınamadı
Arkadaşlar neden böyle oluyor bilmiyorum... Evet ekran görüntüsü alma olayı değişmiş denilen tuşlara bastığımda ekranda renk efekti oluyor olması gerektiği gibi ve sonra yulardan kutucuklar geçerken "ekran görüntüsü alınamadı" yazıyor... Diğer konuda kimse çözemedi dikkat çekmesi için buraya yazdım lütfen kapatmayın

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Tuş kilidi tuşuna ve ses artırma tuşuna basıpta alıyorsun
 
    Konu Sahibi
Arkadaşım ağlarım ha anlamıyor musunuz bakın kilit tuşu sağ tarafta ortada olan tuş bunu biliyorum ses açma en üstte ki tuş bunu da biliyorum ikisine basınca ekran goruntusu almış gibi yapıyor ve şu yazı çıkıyor "ekran görüntüsü alınamadı" anlatabildim mi ? Yetkili bir abi el atsın yol göstersin bana farmakoloji çalışmam lazım daha

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
    Konu Sahibi


Evet arkadaşım bende o tuşlara basıyorum ama dediğim başlığa yazdığım hatayı veriyor

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
    Konu Sahibi


Beyler sorunumu kendim çozdum arkadaşlara da yardımcı olayım... Fotoğraflara giriyorsunuz ayarlara girince 3 kutu alt alta tik işaretli yer geliyor ortada ki "kilitliylen onleyin" falan yazan buna tik işareti atın yani hepsi işaretli olsun ekran alıyor iyi formlar

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Adami anlayan cikmamis yine de kendisi cozmus helal olsun sorun cozulduyse yeni sistemde guzel bi fotograf iyi gider
 
Tepkiler: zbahadir