Einsteine Göre Zekimisin?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RQMEQ

Üye
    Konu Sahibi
Einsteine Göre Zekimisin?
Einstein; 100 yıl önce sorduğu bu sorunun cevabını, dünya üzerinde yaşayan insanların %2 sinin ( doğuştan zekilerin) çözebileceğine inanıyormuş.

Bu soruda hiçbir şekilde şaşırtmaca yoktur. Tamamen mantığa dayalıdır. Mantıklı
bir şekilde çözüme ulaşılabilir.

1-) 5 Tane ev var, hepsi ayrı renk.
2-) Her evde oturanın, ayrı bir uyruğu var.
3-) Hepsi de ayrı bir içecek içiyor, ayrı bir hayvan besliyor ve ayrı bir
marka sigara içiyor.
4-) Bu 5 insanin hiçbiri öbürünün yaptığını yapmıyor. Yani sigarası ayrı,
içeceği ayrı, beslediği hayvan ayrı ve evi ayrı.

SORU: BALIK kime aittir?

Açıklamalar:
1-) İngiliz , kırmızı evde oturuyor.
2-) İsveçli nin köpeği var.
3-) Danimarkalı, çay içiyor.
4-) Yeşil ev, beyaz evin tam solunda duruyor.
5-) Yeşil evin sahibi, kahve içmeyi seviyor.
6-) Palmall sigarası içenin bir kužu var.
7-) Ortadaki evde oturan, süt içmeyi seviyor.
Sarı evde oturan Dunhill sigarası içiyor.
9-) Norveçli birinci evde oturuyor.
10-) Marlboro içen, kedisi olanın yanındaki evde oturuyor.
11-) Atı olan insan, Dunhill sigarası içenin yanındaki evde oturuyor.
12-) Winfield sigarası içen, birayı seviyor.
13-) Mavi evin yanında Norveçli oturuyor.
14-) Alman, Rothmanns Sigarası içiyor.
15-) Marllboro içenin komşusu, sadece su içiyor.

Arkadaşlar yarın bu sorunun cevabını verecem. tabii bilen çıkmazsa
 
ßulursam Söylerim
Emeğine Sağlık..
 
Cevap:Balık bana Ait,akşama kordonda,wooooohhhş.
 

Salihyet

Üye
ya zaman istiyo kalem kağıt vs.
bütün uyruklar var açıklamada kafa yorsam biraz ilerlerdim.
 
banada sanki norvecli nin balıgı war gibi geliyo
 

irun

Üye
balık ingilizin diye tahmin ediyorum ben
 

slayer

Üye
http://www.maxicep.com/forums/index.php?showtopic=18579

Baya uğraşmıştım... Şimdi düşünüyorumda, Uğraştığım için bulamadım... Bu soruyu sorun manyah şahısın bi bildiği vardır.. balıkları hangi ırk sever_?? japon olsa yapıstıracam cevabı...

Alman'dır....
 

SANCAR

Üye
bu soruyu ben daha önce görmüstüm cevabi biliyorum ama siz söyleyin bakalim
 
Bulamadım sallama yoruma gerek yookkk
Bulursam sölerim.........
 

slayer

Üye
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>Bulamadım sallama yoruma gerek yookkk
Bulursam sölerim.........
[/b][/quote]
Şu anda yaptığınızın "sallama yorum"dan dahamı önemli olduğunu düşünüyorsunuz_??

@SANCAR: Alman o alman...
 

KAROLİN

Üye
PEK EMİN DİİLİM AMA İÇİME DOĞDU NORVEÇLİ DİORUM
 

SANCAR

Üye
<div class='quotetop'>(slayer &#064; Mar 9 2006, 08&#58;40 PM) [post=293735]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>Bulamadım sallama yoruma gerek yookkk
Bulursam sölerim.........
[/b][/quote]
Şu anda yaptığınızın "sallama yorum"dan dahamı önemli olduğunu düşünüyorsunuz_??

@SANCAR: Alman o alman...
[/b][/quote]


sussss
 

crows

Üye
bırakın ugraşmayın baba yaa kiminse kimin yaaa
 

enigma

Üye
"Çok zeki olduğumdan değil, sadece sorunların üstünde daha çok duruyorum."
Albert EINSTAIN
 
sorunun cevabı Alman arkadaşlar
 

RQMEQ

Üye
    Konu Sahibi
RENK UYRUK İÇECEK SİGARA HAYVAN

1.EV : SARI NORVEÇ SU DUNHİL KEDİ

2.EV : MAVİ DANİMARKA ÇAY MARLBORO AT

3.EV : KIRMIZI İNGİLİZ SÜT PALMALL KUZU

4.EV : BEYAZ İSVEÇ BİRA WİNFİELD KÖPEK

5.EV: YEŞİL ALMAN KAHVE ROTHMANS BALIK
 
pek zor bi soruymus
emegine saglık
 

Caine

Üye
o zaman einsteine göre herkes aptal oluyor demektirr. ilk bakışta einsteinin kendi ülkesini katıp soracağın ı tahmin ederek alman derdim aptal alman demiyimde aptal einstein

veysel yeğenimsin böyle çocukca sorular sorma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...