ehliyet ile ilgili 1 2 soru arkadaşlaar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
ehliyet ile ilgili 1 2 soru arkadaşlaar
arkadaşlar ben 2 oldu ilk yardımdan kaldım üçüncüye girecektim ama para yatırmadım bugun son gündü yani ben trafikle motoru vermiştim bidahaki girişimde üçüne birden girmek zorundamıyım yoksa tek ilk yardımamı girerim bi yardım arkadaşlaar
 


omerynd

omerynd

Üye
bildiğim kadarıyla 3 sınav hakkı var. üç sınavda ilk yardımı geçemediğin için üç sınava da tekrar girmek zorundasın
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
haltie

haltie

Üye
5 hak olması lazım :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
bizim burdan bi abi sınavlara girmek için para yatırıyordu. çalışmıyordu. Sonuç:
Oraya verdiği parayla bir sürü s2 alınır :D

yok ben o kadar para vermedim benim verdigim parayla anca 1 tane c3 alırsın :d:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
hort
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
gelenek oldu galiba bu hort ne yani madalyamı aldın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt