Efsaneleşmiş bir oyun!...Sid Meiers Civilation 5

Sponsorlu Bağlantılar

kasap_54

Üye
    Konu Sahibi
Efsaneleşmiş bir oyun!...Sid Meiers Civilation 5
Evet arkadaşlar sizlere symbian s60 v5 lerde efsaneleşmiş bir oyun olan ve benim tekrar tekrar oynadığım mükemmel bir strateji oyununu yeniden paylaşmak ihtiyacı duydum. İyi eğlenceler...Sid-Meiers Civilation İNDİR:
 
  • Beğen
Tepkiler: abdulbaki123


Matthe

Matthe

Üye
Ne bu adı yok mu? Görsel falan koysaydınız?
 

kasap_54

Üye
    Konu Sahibi
Tamamdır geç oldu ama :oke:
 
hikmet366

hikmet366

Üye
teşekkürler
 
lider63

lider63

Üye
Önizlemesiz paylaşım yapmamalısın. Birde konuya oyunun ismini ve , versiyonunu yüklerseniz forumda aranırken daha kolay bulunur :oke:
 
HsynYkt

HsynYkt

Üye
Hiç oynayasım gelmiyo resim olmayınca :D
 
umitgul18

umitgul18

Üye
Oyun içi koyarsan milletin indiresi gelir tıpkı benim gibi ;)
 
marist

marist

Üye
Teşekkürler.
 

ahmet0306

Üye
kardes rapid den inmiyiyor link koyarsan teskkur edrim
 
mucahitherken

mucahitherken

Üye
Saol kardeşim.Arkadaşlar bu oyun müthiş bir oyun.İndirmenizi tavsiye ederim:)

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar özür diliyorum bu sandığım oyun değil.
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
Teşekkürler
 
by_aLi_1907

by_aLi_1907

Üye
teşekkürler
 
eren755

eren755

Üye
teşekkürlr

- - - Eklendi - - -

teşekkürlr
 
semihguney

semihguney

Üye
teşekkürler iyi oyun , alıyom osmanlıyi dünyaya hükmediyom :D
 

adamlarwar

Üye
son bölümde ne yapmamız gerekiy
 


Üst Alt