painkler
Üye
Effectler ile ilgili bir soru bakarmısınız
Arkadaşlar orjinal belleyüklü telefonda hackledim n8 imide unsight uygulamalar yükleniyor.Efect yüklemek istiyorum efectleri indiriyorum c sürücüsündeki resource un içindeki efect klasörünün içine indirdiğim efect dosyalarını klasörü ile atıyorum ama bir türlü olmuyor acaba neden?İndirdiğim dosyaları direk klasör olarak atıyorum acaba içerisindeki dosyaları mı atmam gerek?

