Effectler ile ilgili bir soru bakarmısınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

painkler

Üye
    Konu Sahibi
Effectler ile ilgili bir soru bakarmısınız
Arkadaşlar orjinal belleyüklü telefonda hackledim n8 imide unsight uygulamalar yükleniyor.Efect yüklemek istiyorum efectleri indiriyorum c sürücüsündeki resource un içindeki efect klasörünün içine indirdiğim efect dosyalarını klasörü ile atıyorum ama bir türlü olmuyor acaba neden?İndirdiğim dosyaları direk klasör olarak atıyorum acaba içerisindeki dosyaları mı atmam gerek?
 


Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Tema efektleri açık mı ayarlardan açtın mı ?
 

painkler

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlardan teme efectleri açık evet
 
matchless

matchless

Üye
efekyolu degısdırme programı kullanmadan normal olarak ılk once e ye at efect klasorunu daha sonra dosya x plore ıle c ye kopyala
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt