Püf Noktası Edge Işığına Merhaba Deyin

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Edge Işığına Merhaba Deyin
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb


Karavelaa

Üye
Titreşime değişmem.Bune ya ışık peh :lac:
 
PriZm

PriZm

Üye
Bence inovatif bir özellik. Zaten Note Edge ve S6 Edge'e bu kıvrımlı ekran konusunda hep hayran olmuşumdur.
 
0MG90

0MG90

Üye
Büyük bi yenilik
 

only_download

Üye
Artık flash ışığı da bildirim ışığı olarak kullanılıyor, yani işlevsel bi tarafı yok. Ama güzel gözüküyor.
 
PriZm

PriZm

Üye
Artık flash ışığı da bildirim ışığı olarak kullanılıyor, yani işlevsel bi tarafı yok. Ama güzel gözüküyor.
O olay baya uzun zamandan beri var. Hatta ilk olarak iPhone 4'te vardı sanırsam.
 
Invoke

Invoke

Üye
Yalnız flashın bildirim olarak kullanılması hiç hoş olmuyor. Adamlar edgelerini mantıklı bir şekilde değerlendirmişler. Titreşim de tabiki duruyordur, kaldıracak değiller ya sırf bunun için.
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Nabız ölçerde bir işe yarıyormuş.
 
Invoke

Invoke

Üye
Nabız ölçerde bir işe yarıyormuş.

Bildirim geliyor. Işık yanıyor. Işığı görüp parmağını oraya koyduğunda sinir sistemine kodluyor gelen bildirimi, kısa sürede beyne gidiyor ve anlıyorsun. Böylece ekrana hiç bakmadan bildirimi alabiliyorsun. S7 Edge ile bir adım öteye gidip aynı şekilde karşı tarafa bildirimi iletmeni sağlamayı hedefliyorlarmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe, Karavelaa, ~N.A.W.Y~ ve 1 kişi daha
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Bildirim geliyor. Işık yanıyor. Işığı görüp parmağını oraya koyduğunda sinir sistemine kodluyor gelen bildirimi, kısa sürede beyne gidiyor ve anlıyorsun. Böylece ekrana hiç bakmadan bildirimi alabiliyorsun. S7 Edge ile bir adım öteye gidip aynı şekilde karşı tarafa bildirimi iletmeni sağlamayı hedefliyorlarmış.
Bunu okuyan Apple iPhone 6s'e bu özelliği Touch-ID'ye yetiştirmek için mesai saatlerini 7/24'e çıkardı :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve Bahadir_fb
ZZ Specialist

ZZ Specialist

Üye
Merhaba
 
Son düzenleme:
0MG90

0MG90

Üye
Bildirim geliyor. Işık yanıyor. Işığı görüp parmağını oraya koyduğunda sinir sistemine kodluyor gelen bildirimi, kısa sürede beyne gidiyor ve anlıyorsun. Böylece ekrana hiç bakmadan bildirimi alabiliyorsun. S7 Edge ile bir adım öteye gidip aynı şekilde karşı tarafa bildirimi iletmeni sağlamayı hedefliyorlarmış.
Çok fazla bilim kurgu mu izliyosun? :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke

Benzer Konular

0sıfırcı
Cevap
4
Görüntüleme
180
DarkredBlue61
0sıfırcı
Cevap
4
Görüntüleme
163
0sıfırcı
Cevap
5
Görüntüleme
208
PALA.
Cevap
2
Görüntüleme
230
DarkredBlue61
Cevap
3
Görüntüleme
177


Üst Alt