eBuddy Mobile Messenger TR

erimmire

Üye
sureklımı 2 kontur yoksa ılk oldugu içinmı 2 kontur ?
 

hakow

Üye
Saol Çok Güzel Bi program...
 
yürü len link bozuk indrmiyo kimi kandırıyosun sen
 

alicoan

Üye
ya ben avea 100mb internet yaptım facebook sohbet msn açık ben ne kadar konuşursam geçer 100mb tı
 

rezolar

Üye
mms://canli.samanyolu.tv/stv arkadaşlar internet exploler yazın adres yazılan yere tv izleyin. Ücretsiz tv izleyin
 
arkadaşlar bunu cep telefonuma nasıl indircem
 

Touce

Üye
jar dosyası bozukk diooo
 

chaddan

Üye
vodafone mb hakkım var . kontürüm genede gider mi
 
6300 zaten msn destekliyo vodofondan ücretsiz trcellden haftalık 7 kontürr
 

Tako3

Üye
vodafonlu olan arkadaşlar 8 tl ye abone aylikcepnet yaz 3636 ya gönder o zaman bedava oluyor tam 1 ay boyunca
 
arkadaşlr benimde vodafone dan 840 cihaz kampanyasıyla bedava ibternet hakkım var. bunla msn e girerken "Airtime kullanılacak, airtime a bağlanmak ücretlidir" yazıo. faturama işlermi bu..
Cvp verirseniz sevinirim
 

eser04

Üye
vodafone mesenger kontor yemiyor
 
arkadaşalar beta da yazıyorum fakat gitmiyo bunun nedeni ne ola bilir analamadım daha önce gidiyordu vodafone kullanıyorum eski msn daha iyi bence bu msn bir halt anlamadım ben ya nedeyse hattımı değiştircem öyle canımı sıktı su msn resimli anlatımı yapacak kimse varmı allah rızası için
 

m.bulgur

Üye
türkcell de günlük 15 mb 0.50 kurş zaten nette ne kadar kullanım yaparsanız yapın ister ebuddy de isterseniz face.e resimli olarak girin farketmez )
 
ebuddy saatte iki kontör yiyosa öyle yazmış arkadaşın teki turkcell mesenger daha avantajlı haftalık 7-mi 10 mu neyse artık daha mantıklı