eBuddy Mobile Messenger TR

telefonum 5200 da acıorum msn i kisileri göremden uygulama hatası verior neden acaba ?
 
''arkadaşlar turkcellden bilgisayardan internet ayarını gönderin daha sonra yarım saatte 2 kontör yer. fakat turkcell kullanıyorsanız.'' bu ayarıu nasıl yapabiliyoruz?
 

osaka123

Üye
benim tel kp320 bi türlü çalıştıramadım
 

sanem*

Üye
ya kaç kntür yiyo ki buu =(
 

Sururi96

Üye
Arkadaşlar 1.3 versiyonunu 6600 telefonuma yükledim, programı açıp msn'e bağlanabiliyorum ancak ayarları açamıyorum. Sebebini tahmin edebilecek var mıdır?
 
yükledim açılmıyor neden acaba??? nokia E71 için uygun değilmi???
 

aliyet

Üye
paylaşım için tşklerçook işime yaradı..aveanın paket üyeliği var haftalık tavsiye ederiim..
 
beyler yükledim bağlanıyor diyo tık yok lütfen bi yardımmmm
 

kanaye

Üye
ya bu son sürümü çok dandik olmuş
 

lisan333

Üye
arkadasım ben out of memory error lang hatası alıorum 6300 kullanıorum neden bılgınız warsa yardım edın lutfenn...
 

armoni25

Üye
ebuddy telefonuma yükledim hesabı açtım ama o hesabı kapatıp başka bi hesap açmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim hesap kapatmayı bir türlü bulamadım
 
ya peki telefona atınca nerden açıcam bu ebuddy i icon u bulamıyorum