gokhanos Üye Oyunun grafikleri çok güzel ancak 5800de 3d hızlandırıcı olmayınca haliyle kare kare oynatıyor.Teşekkürler.
Oyunun grafikleri çok güzel ancak 5800de 3d hızlandırıcı olmayınca haliyle kare kare oynatıyor.Teşekkürler.
anl_tr Emekli Yönetici Konu Sahibi Arkadaşlar Genel anlamda cevaplıyorum. Bu oyun s60v5 için v3lerde açlışmaz (N95,N73 vs) 3D grafik hızlandırıcı olmayan telefonlarda biraz kasma yapabilir. Ekran klavyesini kapatarak oynayın. Saygılar İyi oyunlar...
Arkadaşlar Genel anlamda cevaplıyorum. Bu oyun s60v5 için v3lerde açlışmaz (N95,N73 vs) 3D grafik hızlandırıcı olmayan telefonlarda biraz kasma yapabilir. Ekran klavyesini kapatarak oynayın. Saygılar İyi oyunlar...