EA Mobile Need For Speed Shift ML S60v5

19911991

Üye
anıl bu 6600 da çlşr mı blm. ama gnd saol
 

oleytoo

Üye
n97 de sensörle oynanıyormu ona göre indircem
 

harkk

Üye
eh fena dill sapol
 

gokhanos

Üye
Oyunun grafikleri çok güzel ancak 5800de 3d hızlandırıcı olmayınca haliyle kare kare oynatıyor.Teşekkürler.
 

cork_94

Üye
Benim ekrana büyük geldi
 

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Genel anlamda cevaplıyorum.
Bu oyun s60v5 için v3lerde açlışmaz (N95,N73 vs)
3D grafik hızlandırıcı olmayan telefonlarda biraz kasma yapabilir.
Ekran klavyesini kapatarak oynayın.
Saygılar İyi oyunlar...