ibrahimhd
Üye
E900 için lütfen yardım edin
arkadaşlar samsung e900 telefonum var menüsüne yanlışlıkla güvenlik kodu kodum kodumu da unuttum şimdi telefonumu kullanamıyorum.format atma kodunu denedim ama yine unuttuğum kodumu istiyor bu kodu nasıl kırabilirim lütfen yardım edin.
yanlış anlamamanız için telefonumun direkt olarak menüsüne girmek istediğmde kodu istiyor yani telefonumun hiçbir özelliğini kullanamıyorum.
yanlış anlamamanız için telefonumun direkt olarak menüsüne girmek istediğmde kodu istiyor yani telefonumun hiçbir özelliğini kullanamıyorum.

