E71 Menüye Girmiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Gica10

Üye
    Konu Sahibi
E71 Menüye Girmiyor
Merhaba arkadaşlar,

Yaklaşık 2 hafta önce e71 telefon aldım. Telefonumdan gayet memnunum ancak açıldıktan bir süre sonra menüye girmiyor. Menü tuşuna bastığım zaman ekranın sağ üstünde beyaz çizgiler çıkıyor. Kapatıp açtığımda düzeliyor ama sonra yine aynı şey oluyor. Çok uğraştım ama düzeltemedim. Yardımlarınızı bekliyorum.
 
hafıza kartını cıkart öle calıstır eger olmassa formatla kesinlikle olur
 

dEs_

Üye
Yüklediğin bi uygulama sorun yaratıyo olabilir. Şüphelendiğin uygulama varsa kaldır. Şayet yoksa yedeklerini aldıktan sonra teli formatla ve hafıza kartını biçimlendir.
 
arkaşalar bosuna ugraşmayın sol tuş seceneğinde menü varsa eger bir zaman snra menüye girmiyor sol tuş kısayoluna başka uygulama koyun sorun düzelecektir.
 
bende de şöyle bi problem var.tlf açtıqımda hafıza kartı otomatik tanıyor ya kendini yukleniyor diyor.sonra bi hata penceresi açılıyor güvenli olmayan yazılımlar bulundu.yuklemek icin uyg. yön. gidin diye.gidiyorum ama herşeyi yuklemişim yapabileceqim hiçbir işlem yok uyg. yöneticisinden.sizlerde bole oluyormu.
 

ldg

Üye
osmantaner44 aynı sorun bende de var nasıl düzeltebiliriz acaba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...