otg gibi bir özellik e7 ile kıyas edilen telefonda var mi bilmiyorum bende 3 gün önce e7 aldım ve şunu belirtmek istiyorum benim asıl telefonum da Galaxy S2 fakat e7 nin tasarımı ve mükemmel klavyesi insanı e7 ye yonlendiriyor. ha tabi insan nokia ya kızmadan da edemiyor : rakipleri 1,2 ghz işlemcili 1 gb ram li telefonlar yaparken nokia neden hala 256 Ram ! 680 mhz işlemci koyuyor anlamış degilim. fakat nokianin taktir ettigim özelligi gercekten kendine has bir dizayna ( son zamanlar da pekte degil ) ve digerleri gibi birbrinin teknolojilerini kopyalamamassı taktire şayan bi durum . E7 ye gelirsek daha önceden bir kac defa kullandıgım n8 e göre BENCE daha iyi bir his uyandırıyor evet camerasi kötü gercekten daha dogrusu n8 ile kıyaslarsak ama şu da unutulmamalı kamera önemli fakat bu camera ile dagda bayırda gezip zoom zaping yaparak falan fotograf cekecegimiz yok öyle degil mi ? var mi ciddi ciddi prof. kamere fotografları cekmeyi düşünen bir mobil telefonla =) ben gülerim şahsen eger net fotograflar istiyorsak canon d900 alabilirz =) bura daki temel mesele herkez en iyiisini istiyor telefondan elbette bu bizim en tabi hakkımız fakat unuttugumuz konu kapitalist bir dünya da yaşamaktayiz ve böyle bir dünyada kapitalistin : -sözümü bagıslayın - allahı olmuş firmalar sizce her zaman en iyi malı sunarlar mi ?= tabi ki hayır mantık basit olmasa bile basitleştirmek istersek olay şudur : eger tek bir n8 yaparsa atıyorm 10 milyon satıcak fakat yanına e7 ve c7 gibi modeller ekleyince satış rakamlari bölünmüş gibi görünücek fakat hepsinden 5er milyon satarak dünya da 15 milyon cihaz satmış olacak =) tabi ki bu kadar basit bir mantıkla ilerlemiyor tecimsel iktisat )= fakat dünya işte bizim içimizde ki hırslar bizi hep en iyisine yöneltiyor ve aslen ne allacagımızı unutuyoruz işte bizim problemimiz bu. o acıdan sevgili dostlar telefonu telefon bilgisayarı bilgisayar fotograf makinesini de fotograf makinesi gibi kullanmayı ögrenmeliyiz =) yanlıs anlasılmasın eleştri ya da cok bilmişlik tasladigim yok sadece yazmak istedim. okunduysa da mesajım herkeze tesekkurler =)