e66 Messenger Önerebilecek ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

majorin

Üye
    Konu Sahibi
e66 Messenger Önerebilecek ?
Merhaba,
Arkadaşlar bana e66 için
MSN önerebilirmisiniz ? Ben çok aradım ama ya sertifikada sorun oluyor yada acılmıyor.Mesela Kanka MSN Son surum yukledım Baglaniliyor... Diyor gerisi gelmiyor.Turbo MSN de ise Sertifika sorunu. Ebuddy de ise hotmail/windowslive felan açmıyor.Birkaç program önerseniz veya UPLOAD edip koyarsenız sevinirim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...