qitarist_cocuq
Üye
6230 a En ideal msn Nedir _?
Merhaba arkadaşlar
Nokia "6230" telefonum var Bu telefona elimde ki bütün msn programlarını yükledim kanka msn , mig33 , windowslivemessenger Hepsini ama hiç biri açılmıyor Bağlanılıyor diyor ama bir türlü açılmadı Sadece imhere die bir msn programı var onda açılıyor ama cok kullanışsız bir program ben wap ayarlarındandır diyorum ama :S Bu sorunu çözebilecek anlayan varmıdır ???
Nokia "6230" telefonum var Bu telefona elimde ki bütün msn programlarını yükledim kanka msn , mig33 , windowslivemessenger Hepsini ama hiç biri açılmıyor Bağlanılıyor diyor ama bir türlü açılmadı Sadece imhere die bir msn programı var onda açılıyor ama cok kullanışsız bir program ben wap ayarlarındandır diyorum ama :S Bu sorunu çözebilecek anlayan varmıdır ???
