e65 hangi versiyon yada symbianmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asimomoto

asimomoto

Üye
    Konu Sahibi
e65 hangi versiyon yada symbianmı
arkadaşlar e65 e messenger yukleyeceğimn fakat hangi versiyon olduğunu bilmiyorum
 


iso55

Üye
acil lazım arkadaşlar
 

fbchamp

Üye
symbian v3 os 9.1
 

sezginus

Üye


burdan indirince çalışıyor sorunsuz e65 ama msg yazmak için dil seçeneğinin ingilizce olması lazım yoksa biri msg atmadan siz msg atamıyosunuz
 
echocum

echocum

Üye
teşekkürler
 

dragrace

Üye
olmuyor ya ps ye baqlayıp bilgisayarın içinde bile kurdm yine açmıyor dosyayı yine desteklemiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt