dhaulagiri
Üye
E63 den fizy sorunu
Merhaba arkdaşlar nokia e63 den fizy e giriyorum ancak şarkıları yürütemiyorum. Adobe Flash playerin son sürümünü yüklemem gerektiğini söylüyor. Adobenin sitesinden son sürümünü yüklemek istediğimde
-windows 7/ Vista/ Xp /2008/2003/2000
-Windows 98/ME
-macintosh OS X 10.4-10.6
-macintosh OS X 10.1-10.3
-Linux
-Solaris
gibi seçenekler çıkıyor. ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz arkadaşlar
-windows 7/ Vista/ Xp /2008/2003/2000
-Windows 98/ME
-macintosh OS X 10.4-10.6
-macintosh OS X 10.1-10.3
-Linux
-Solaris
gibi seçenekler çıkıyor. ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz arkadaşlar
