E63 den fizy sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dhaulagiri

Üye
    Konu Sahibi
E63 den fizy sorunu
Merhaba arkdaşlar nokia e63 den fizy e giriyorum ancak şarkıları yürütemiyorum. Adobe Flash playerin son sürümünü yüklemem gerektiğini söylüyor. Adobenin sitesinden son sürümünü yüklemek istediğimde
-windows 7/ Vista/ Xp /2008/2003/2000
-Windows 98/ME
-macintosh OS X 10.4-10.6
-macintosh OS X 10.1-10.3
-Linux
-Solaris
gibi seçenekler çıkıyor. ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz arkadaşlar
 

shadow-kubi

Üye
bende merak ediyorum yardım lütfen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt