e250 acil yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

h_urfa

Üye
    Konu Sahibi
e250 acil yardım
arkadaşlar bnm e250de sürekli msn e giriodum ama dün bluetoothdan oyun yüklemeye calışınca ne internete ne msn e girebildim reset attım wap reset yaptım ayarları bastan yükledim olmadı internete girerken şebeke yok diyor msne girmiyor napacagımı şaşırdım bilgisi olan yardım etsin lütfen hattım vodafone
 

Bora

Üye
Sorunu çözemiyorsan hard format atmalısın
 

dregbxc

Üye
kardeş oyun yüklerken *#52828378# ye girdiginde ''ota type setting'' e gir ordan seçdiğin '' ****** bearer OTA'' yı seçmiştin onu değiştir üsttekini seç olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...