[DzSoft] RedGreen v1.00(0) Symbian^3 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[DzSoft] RedGreen v1.00(0) Symbian^3 Unsigned
Telefonun üzerindeki yeşil ve kırmızı tuşları özlüyor musunuz? Bu uygulama size yardımcı olacaktır. Bu işlem için kilit tuşunu ya da kamera tuşunu kullanın. Kısa basarak aramayı cevaplayın, uzun basarak aramayı bitirin. Bu kadar basit!
(Uygulama İngilizcedir.)



Do you miss the green and red buttons on the phone? This program will help you. Use Lock(or camera ). Short press for accept call, long press for end call.


 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Apache11


full force

full force

Üye
Uygulama için teşekkürler.
Bu arada yazıyı türkçeye sen mi çevirdin, sen çevirdiysen ingilizcen süper olmalı.
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
:tşk: eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt