[DzSoft] GoToMenu v1.05(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[DzSoft] GoToMenu v1.05(0) Symbian^3 Signed
Uygulama ile tek dokunuşla ev ekranı ve menüde kaldığınız yer arasında geçiş yapabilirsiniz. Kullanılışı için videoyu izleyiniz.



[video=youtube;TRo0Y5QhI0k]http://www.youtube.com/watch?v=TRo0Y5QhI0k[/video]

GoToMenu allows you to switch between homescreen and menu by one touch to the screen.
Slide on the screen from top to bottom to switch from Home Screen to menu.
Slide on the screen from right to left to switch to home screen.
Slide on the screen from left to right to show task list
 

Ekli dosyalar



KEMAL_ANK

Üye
pr 1.2 sürümdeki gibi belle için açık uygulamaları gösteren ve kapatmaya yarayan bir pro yokmu arkadaşlar?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
bun sürümde neler degişmiş ben bifark göremedim de ;)
 
anılbaran

anılbaran

Üye
calsıtıran vamı bı oncekı surumu gayet guzel dı bu bı turlu olmadı uyuglamaya gırıyon ayarlıyon herseyı ama tıık yok :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt