DVD-RW Öneri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
DVD-RW Öneri
http://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar/sony-dvd-rw-
dahili-24x-sata-kutusuz-siyah-57980334

http://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar/samsung-sh-
s222c-22x-sata-dvdrw-kablolari-hediye-57741827

sizce hangisini almalıym arkadaşlar ucuz olanın yazma
hızı diğerine göre daha yavaş o yüzden karar
veremedim..
 

Polymath

Üye
Bende Samsungdan var kardeşim. 2 sene önce almıştım halen çalışıyor sorun yok. Samsungu alırsan sıkıntı olmaz. Ben yazma hızı yüksek olsa dahi dvd yazarken yazma hızını düşürüyorum. Neden dersen hızlı yazınca dvdye yanlış yazabiliyorlar ve dvd çöpe gidebiliyor Bence yazma hızına okadar takma. Gerçi Bilmiyorum çok kullanacakmısın ama Bu devirde artık dvdwriter kullanımı çok azaldı. Artık usb herşey
 
    Konu Sahibi
aynen sadece format için lazım oluyor bilgi için teşekkür ederm arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...