Dvd player sorunu.. :(


mAd_girL

mAd_girL

Üye
    Konu Sahibi
Ya bi sorunum var sabah başka bi dvd playerda çalışan dvd akşam bendeki playerda çalışmıyor bence dvd playerda sorun yok cünkü başka dvdleri denedim açılıyo ama bunu açmıyo sebebi ne olabilirkii :( :agla

-----
konuyu yanlış yere açmadım inş. :(
 
canturgay

canturgay

Üye
konu yanlış yerde maaleseff..:(

sabah açan dvd akşam aaçmıyorsa .bu geçen süre içerisinde çizmiş olabilirsinn..;)
başka da bi seçenek aklıma gelmiyor şimdi..:(
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
    Konu Sahibi
o zaman zahmet olmazsa birisi konuyu taşısa keşke.. :islik :(
çizdirmedim ya :(
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
    Konu Sahibi
dvd nin bozuk oldugunu sanmıyorum bakın bilgisayarda çalışıyor ama dvd playerda çalışmıyor fakat dvd playerda başka dvd ler çalışıyor nasıl bi durumdur bu ya
 
schumici

schumici

Üye
valla o zaman ya dvd yi yeni bi dvd ye çek yada dvd playerini servise götür göster
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
    Konu Sahibi
ama schumicim bak dvd playerda sorun olsa neden başka dvd leri çalıştırsınki :( yok bu sorunum çözlümeyecek bence
 
mservank

mservank

Üye
allah ım bu nasıl bir durum ya böyle
ben olsam kafayı yerdim
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
    Konu Sahibi
bende kafayı yiyecem yazık değil mi banaa ne hevesle çektirdim o dvd yi :'(
 
schumici

schumici

Üye
ama schumicim bak dvd playerda sorun olsa neden başka dvd leri çalıştırsınki :( yok bu sorunum çözlümeyecek bence

o zaman gel bi deneyelim dvd yi yeniden yazdırmayı. nasılsa bilgisayarda çalışıyomuş kopyala yeni bi dvd ye çek bi daha deneyelim. inşallah olur bu sefer
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
    Konu Sahibi
tamam yeni bi dvd ye çekelim ben yapamam ama ark.larımdan ya da bi bilenden yardım isteyeyim. Teşekkür ederim yardımlarınız için ;)
 
schumici

schumici

Üye
tamam yeni bi dvd ye çekelim ben yapamam ama ark.larımdan ya da bi bilenden yardım isteyeyim. Teşekkür ederim yardımlarınız için ;)

rica ederim ne demek ne zaman yardıma ihtiyacın olursa burdayız:oke:
 

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt