Burak
Üye
Düşündüren ve Ürküten Bir Olay
Yıl 2000 İkiz bir kardeşim var Kardeşim anneme çok bağlıydı 2 yıl önce annem aniden öldü iş yerinde duyduğuma göre çok yüksek elektrikmiş ama ben onun elektrik olduğuna inanmıyorum çünkü babam çok çelişkili konuşuyodu Kardeşim hergün hatta her saat annemin mezarına giderdi çok ağlardı. Resmen psikolojisi bozuldu artık şizofren gibi olmuştu odasının pencerelerini açmıyordu siyah perdeyle kapatıyodu. Dışarı sadece annemin mezarına gitmek için çıkıyordu ben bu durumdan çok sıkılmıştım ve bilgisayarımı açtım sabah saat 5 e kadar bunun çaresine baktım ama artık gözlerim kendiliğinden kapanıyordu sonra bi ses duydum gelen kardeşimdi napıyosun dedim annemi özledim dedi onun mezarına gidicekmiş benim konuşmaya bile halim yoktu ki ona karşı koyayım. gitti bende yatağıma yattım Öğlen 13.00 gibi kalktım kardeşim daha yeni dönüyodu. Nerdeydin bu saate kadar dedim annemle konuştum dedi. Bende tamam dedim . sonra bana dedi ki babama söyle odama asla girmeyin ama sen 15 dk sonra odama gel yaptığım şeye bayılacaksın... Hatta olanlar karşısında ağzın açık kalıcak bütün yaptığım şeyin nedeni de bi kağıtta yazılı olucak dedi. Neden kendin söylemiceksin ki dedim "görürsün" dedi . ve odaya 15 dk sonra girdim ve gördüğüm şey karşısında şok oldum ağzım açık kaldı. Kendini öldürmüştü bileklerini kesmiş gözü açık gitmişti o an yıkıldım ve kağıdı buldum Kağıtta "Annemi özledim o da beni özledi bende ona en kısa zamanda yanına geleceğim dedim" yazıyordu hemen babama koştum. Babamada gösterdim olanları. ve en son öğrendiğim şey anneminde ölümü bi elektrik yüzünden değildi. Neden olduğunu söylemek istemiyorum... Çok üzücü... Artık babamla yaşıyorum...
(alıntıdır)
(alıntıdır)


