dünyanın en AKILSIZ telefonu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
61semih

61semih

Üye
    Konu Sahibi
dünyanın en AKILSIZ telefonu
son yıllarda cep telefonu denince akla elbette pek çok etkileyici özelliğe sahip akıllı telefonlar geliyor. Artık cep telefonu olmaktan çıkıp taşınabilir bilgisayarlar haline gelen akıllı telefonlardan sıkıldıysanız 'John's Phone' çok hoşunuza gidebilir.
Techno-Labs'in aktardığına göre John Doe Amsterdam'ın tasarladığı telefonda sosyal ağlar yok, kamera yok, email yok, hatta kısa mesaj bile yok. Bu cep telefonuyla sadece numara çevirip arama yapma imkanına sahipsiniz. Cep telefonunun 'özellik' denilebilecek tek niteliği, hands-free (eller serbest) modu. Bu modun da sadece araç kullananların güvenliğini sağlamak amacıyla eklendiğini belirtelim.
Ürünün fiyatı 160 dolar. John's Phone'un satış sitesine göz atabilirsiniz.

kaaynak dinamiknet.com
 


Gamerjex

Üye
2 dal sigara veririm :p
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
Vizontele Emin derdi ya; Şerefsizim Aklıma geldiydi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
By_Casparov

By_Casparov

Üye
160 doların sıfırı fazla yazıldı galiba :d
 
__piranha__

__piranha__

Üye
buna 160dolar vereceğime 5110 kullanırım daha iyidir
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
Videosunu izledimde Bu John amca bizimle alay mı ediyor..

ekranı üste taşımış.. renkli ekran.. ve telefon çok büyük..
bildiğin renkli ekran eski nokia, samsunglar..

benim düşündüğüm ekransız çok ufak bi telefon..
ve buna bağlı olarak çok ucuz bi telefon..

ne yazılımı var ne başka bi özelliği 160 dolar bunun nesine istiyor anlamadım :D
buda fakir apple'ı galiba.. önemli olan marka..

[video=youtube;1e2TCLiDECw]http://www.youtube.com/watch?v=1e2TCLiDECw[/video]

----------Eklendi @ 14:37:39 ---------- Yazıldı @ 14:34:44 ----------

Çinliler duygularıma tercüman olmuş :)
 
mstf_l

mstf_l

Üye
5110 alır her turlu
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Gerçekten berbat bişey bu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
serinaga

serinaga

Üye
Yaşlılar içindir ...
 
  • Beğen
Tepkiler: 61semih

Burak

Üye
kötü
 
Masha

Masha

Üye
Fiyatı neden pahalı bişeye yaramıyorsa ?
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
komedi ya, para veren var mıdır ki bunlara :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
iphone'la hemen takas etmem gerekiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: JohnLemmon ve 61semih
AHMED...

AHMED...

Üye
baaaalıyMışş:ehe
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
160 doları ona vericeğime bi fakire verir hayır duası alırım daha. İnsanlar bu kadar da yerine konmamalı bence.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt