Dünya Forumdan İbaret Olsaydı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamnurse

dreamnurse

Üye
    Konu Sahibi
Dünya Forumdan İbaret Olsaydı
mod: patron aşağı mahallede çok fena kavga çıkmış
admin: kilitle gitsin ..

-Abi duydun mu ? Gün gelecekmiş İsrafil hackliyecekmiş buraları falan, öyle diyolar ..
-DDos yaparsa kasar sadece sistemi. Biz aldık önlemi, gerisi admine kalmış

-yahu sorma başima neler geldi neler.
-ne bilim olum ben.?! ne geldi ?
-telefonumu nereye koydugumu unuttum.!
-hadi be. sag üstte arama link’i var. oraya tikla bi bak bakalim.

-yahu cemşit nerelerde gördün mü?
-dur bi kimler online listesine bi bakayim. belki buralardadır.

- tebrikler beyfendi moderatör bi oğlunuz oldu!
- Adminime bin şükür!..

-Hacı, şu yedizlerin doğum işi noldu ? Onayladın mı ?
-Yok abi ben ellemedim. Diğer mod gelsin baksın. Bence mantıksız yani yedisin birden doğması. Ben bölelim diyorum doğumu ..

- dün gece bakirköy’den sallandik aşagi dogru iniyoz.
- sobe sobe. bu konu daha önce verilmişti.

-abi. dün gece taksim’de iki grup birbiriyle catişmiş.
-yapma be. modlar ne yapiyomuş o sira. kitleyememiş mi taksim’i ?

-Hocam reankarnasyon olaylarının hangilerinde çift dikiş yapıyoduk yaa ?
-Bilmiyorum, admine sor!

Abi .. Ya baksana, ben bi halt yedim
-Noldu olm ?
-Ya sorma abi. Ben temzilik yaparken tsunamiyi tetiklemişim. Böyle su aldı götürdü insanları
-Ehuehue, maşAllah ter temiz yapmışsın .Serveri 1 gün geriye al
 


Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
:kop::kop:
 

cLuBBeRzAn-CoCo

Üye
:):)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
:kop:
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
:kop::kop:
 
POWER

POWER

Üye
çok uçlarda bu kurgu :ehe Matrix mi sandınız burayı :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Namizake
Cevap
3
Görüntüleme
569
Namizake
dreamboys69
Cevap
1
Görüntüleme
779
Master_Evil


Üst Alt