dungeon hunter

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
dungeon hunter
ya bu 701 e gore yokmu forumdakı acılıyo oyunu oynıcam derken siyah ekranda kalıyo
 
Aynı sorun bende de var.N8'ine Belle yüklemiş olan bir arkadaştada vardı acaba sorun belle olmasından mı kaynaklanıyor ?
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
701 de orda kalıyo
 

sonerrap

Üye
malasef belle sürümü sadece magazada var birinin satın alması gerekir
 

SuaT6027

Üye
701 e orjınal sıkıntısı budur ıste.. orjınal belle cıkmadan bu tur sorunlar devam edecektır..
 

sonerrap

Üye
701deki orjinal belle zaten
 

Sensation

Emekli Yönetici
Oyunu satın aldım. Paylaşmanın yolunu arıyorum.
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
hadî yap kardesımde oynıyalım simdiden tesekkurler
 

Sensation

Emekli Yönetici
Markette'ki Anna ve Belle sürümleri farklı ama indirme linkleri aynı. İndirmeye kalkınca Anna sürümünü indiriyor. Sadece telefondan indirebiliyorum onu da paylaşamam çünkü dosya kilitli.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...