Dungeon hunter 2 oynayanlarrr :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aleranol

Üye
    Konu Sahibi
Dungeon hunter 2 oynayanlarrr :D
Evet beyler bayanlar. Daha önce birkaç kere okumuştum dungeon hunter 2 de bazı bölümlerde zorlananlar varmış.Buna çare olarak kendimi sunuyorum Geçemediğiniz bölümler olduğu zaman bana özel mesaj atın yada buraya yazın ve wlan üzerinden host game diyin.Kullanıcı adınızı da belirtin ki anlayayım. Adım PHYCYCO 68 lvlim Eğer biraz sıkıldıysanız ve 20 lvlin üzerindeyseniz gelin dostlarım ben kendi hostumu kurdum ve dark queen'i avlayacağım bunu ağıttıktan sonra sizin her görevinizi seve seve yaparım sonuçta 50 lvl altı yaratıklara tek atıyom Bu arada hertürlü iteminizi alabilirim istediğinizi söyleyin yeter


HADİ DUNGEON HUNTER 2 OYNAYANLAR ZEVKLİ OYUN SAATLERİ BAŞLASIN

----------Eklendi @ 19:39:08 ---------- Yazıldı @ 19:31:39 ----------

Kimse oynamıyormuu?
 

cemsidar

Üye
Ben 100 lwl char olan oyun savesini buldum oyunu yükliyecem yarın arkiden alıp o zaman oynarız 15 tatilde brlikte
 

aleranol

Üye
    Konu Sahibi
host da server kurdum acele geliiin

----------Eklendi @ 20:00:09 ---------- Yazıldı @ 19:58:29 ----------

yanımdan bi adam geçti serverde 1 kişilik yer kaldııı enfes bi zırhı var yavv

----------Eklendi @ 20:02:58 ---------- Yazıldı @ 20:00:09 ----------

inş oynarız
 

Parimli

Üye
53 Level Death Walker Oyunun bütün görevleri bitti Tekrar başladı aynı görevler ancak canavar levelleri yüksek

----------Eklendi @ 20:12:37 ---------- Yazıldı @ 20:12:17 ----------

Onlineye girerken atıyor atmasa giricem

----------Eklendi @ 20:14:28 ---------- Yazıldı @ 20:12:37 ----------

Emre onlineye girdiğim zaman seni Arenada vs'ye davet ediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...