Dungeon Hunter 2 Faerie Domain YARDIM.!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
Dungeon Hunter 2 Faerie Domain YARDIM.!
Faerie Domaini geçmek için ne yapmam lazım sürekli canım gidiyor hemen ölüyorum 38 lvlm YARDIM..

----------Eklendi @ 21:17:36 ---------- Yazıldı @ 20:25:08 ----------

Geçen Yokmu burayı ya Yardımm :(
 


ancelix1985

Üye
son yaratıksa agzından lazer ısını atarken kacıcaksın sonra dewam edeceksin yoksa hemen ölursun
 
fatih54102

fatih54102

Üye
kardes ben 6 lvlim örümcekler çok gömüyo anında 12 pot btiyo napıyım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt