Dungeon Hunter 2 ( Destek )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Dungeon Hunter 2 ( Destek )
Path of the Kings diye bir görev var . Kolu çekmeme rağmen kapı hareket ediyor geçemiyorum . Etrafta görev de yok hepsini yaptım . Yardım lütfen.
 
aynen yaa bende o bölümde takılı kaldım. eğer bölümü geçebilirsen burada nasıl geçtiğini paylaşabilirmisin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...