Dungeon Hunter 2 Belle Yardım. .(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Rookie66

Üye
    Konu Sahibi
Dungeon Hunter 2 Belle Yardım. .(
Arkadaşlar forumdan symbian 3 oyunlarından dungeon hunter 2 yi indrdim 701 telefonuma yükledim oyunda karakteri oluşturuyorum sonra oyuna girince ekran karanlık oluyor ve telefonu arka kapaktağı açıp tekrar bataryasını takınca açılıyo yani telide donduruyo bu neden acaba Lütfen Yardım Edin

----------Eklendi @ 20:46:31 ---------- Yazıldı @ 18:57:17 ----------

Kimse bilmiyomu neden böyle olduğunu
 

Rookie66

Üye
    Konu Sahibi
O kadar kişi bakmış kimse bunun neden oldugunu bilmiyoya pes yani
 

asadas74

Üye
sen gene iyisin bende oyuna giriyom crakter oluşturuyom biraz yaratık kesiyom sonra ilk görevi alırken baseye item alma yerine girerken kapatıyo. bu arda internete de 1 kere bağlanıyor ole atıyo
 

Rookie66

Üye
    Konu Sahibi
Ben oyunu hiç oynayamıyom seninkindende kötü
 
Mağazada belle sürümü var ama kimse satın alıp paylaşmamış bende kredi kartı olsa ben alıp paylaşcam ama yok işte
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
oyun yüklüydü ama belle de hiç oynamamıştım az önce denedim C6-01 Belle de gayet güzel ve rahat oynadım
sendeki sürümde sorun olabilir belki bende 1.00(7) sürümü ve forumda mevcut
kurulum sonrası uygulama boyutu 468 mb boyutu görünüyor belki kurulumda sorun olmuş da olabilir
 

Rookie66

Üye
    Konu Sahibi
Tamam.Teşekkürler yaptım oyunu silip teli kapatıp açtım sonra yükledim çalıştı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...