DuDu Recorder v4.40 S60v3 türkçe

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
DuDu Recorder v4.40 S60v3 türkçe
Program özellikleri:
1- Telefon konuşmalarını otomatik olarak kayıt yapabilme.
2- Sınırsız kayıt süresi özelliği.
3- AMR formatında kayıt desteği.
4- Telefon ve hafıza kartı için doğrudan kayıt desteği.
5- Arka planda çalışabilme özelliği ve kullanıcı erişim modu.
6- Herzaman aktif olan kısayol tuşları.
7- Kolay yönetim için arayan kişi bilgileri,süre,zaman,tarih gibi bilgi gösterebilme özelliği.
8- Ses kayıtlarını isim ve tarihe göre sıralayabilme özelliği.
9- Kaydedilen ses kliplerini kolay bir şekilde Nokia PC Suite sayesinde aktarabilme özelliği
10-Telefon açılışında otomatik başlatma özelliği ve değiştirilebilir seçenekler.(alıntıdır)
Not:n73 te denendi
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: okkankaya, ulutas33, mustafausta ve 22 diğerleri


taha

taha

Üye
bide programı emek verip çevirisini yapana hatırlatsan
 

saltukbugra

Üye
Çalışmalarınız için çok sağolun. Çok fazlaca emek sarfetmişsiniz, teşekkürler.
 
by_samci

by_samci

Üye
kurdum şimdi birinin aramasını bekliyorum güzel pırograma benzi yo işlallah çalışıcak ellerine sağlık kardeş :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sizde sağolun
 

berat662

Üye
ya arka plandan ses geliyo mu uyarı sesi gibi birşey
 

saltukbugra

Üye
Teşekkürler zahmetiniz ve emeğiniz sağolun.
 

manguser

Üye
teşekkürler n85 deniypom
 
By Kavak

By Kavak

Üye
teşekkürler
 
amfibi26

amfibi26

Üye
arkadaşlar rar.dosyasını indirdiğimde "?" işareti çıkıyor ve dosya desteklenmemektedir diyor lütfen yardımcı olun
[email protected] çözüm önerilerinizi bekilyorum şimdiden teşekkürler
 

g1gfe4ds2

Üye
Güzel paylaşım sağol :oke:
 
ஐ๑göкнαη๑ஐ

ஐ๑göкнαη๑ஐ

Üye
ya arka plandan ses geliyo mu uyarı sesi gibi birşey

evet normal şartlarda uyarı sesi gelir ama telefonun hackliyse ve rompatcherın varsa bu sesi ortadan kaldıran patch'i sitede rahatlıkla bulabilirsin birçok arkadaşımız paylaştı.


emeklerine sağlık mehmet abi :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
sağol
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rıca
 

spolied VII

Üye
tskkrlr
 
fatih_kutahya

fatih_kutahya

Üye
Arkadaslas bende iki telefon var ikisinde de dudu recorder kurulu 1,si
N73 2,si 5800 xpressmuzik. N73 te
problem yok ama 5800 da yükledim
tamam calisiyor, ama program sifresini
aciyorum sifremi belirliyorum kaydedip
proyu ayarlari yapip arka pilanda calisacak sekilde cikiyorum. Ama tekrar
girdigimde ise sifre sormasi lazimken direk aciliyor sifre sormuyor. Bazen kayit yapiyor bazende yapmiyor, yani kafasina göre hareket ediyor.
Denemedigim versiyonu kalmadi. Bu
konuda acil yardim edermisiniz lütfen...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt