dubai den ithal sıfır n97 ler...3G

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cihatbjk44

Üye
    Konu Sahibi
dubai den ithal sıfır n97 ler...3G
ÜRÜNün KASASI ORJİNALDİR..,
ÜRÜN ÇİN MALI DEĞİL DUBAİ MALIDIR.
ORJİNALİ İLE BİREBİRDİR
KAYITLIDIR..KAPANMA SORUNU OLMAZ ( ÖMÜR BOYU GARANTİ)
HERHANGİ Bİ TEKNİK SORUN ÇIKMASINA KARŞILIK;
1 HAFTALIK BİREBİR DEĞİŞİM GARANTİSİ
AYRICA 2 SENELİK GARANTİ..( BU TELEFONLARA KİMSE GARANTİ VERMEZ AMA BİZ ÜRÜNE GÜVENİYORUZ)
TAMAMEN 1.SINIF MALZEME İLE ÜRETİLMİŞTİR.
.DİĞER 150-200 TL LİK CİHAZLAR İLE KARIŞTIRMAK YANLIŞ OLUR. (İSTENİRSE 200 TL YE ÇİN ÜRETİMİ VARDIR)
MÜKEMMEL BİR DOKUNMATİK EKRAN
BU CİHAZIN TÜRKİYEDE EŞİ BENZERİ YOKTUR
FİYAT SADECE 350 TL ( 2 VEYA ÜZERİ ALIMLARDA FİYATTA İNDİRİM )
BU CİHAZ DIŞINDA DİĞER ÜRÜNLERİMİZ HAKKINDA DA BİLGİ ALABİLİRSİNİZ.
İLETİŞİM [email protected]
:yuru:aha:
**************************************************************************************************************************
Thanks to ImageShack for
 


Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
yan sanayimi oluyor bunlar ?
 
haltie

haltie

Üye
orjinal değil sonuçta:S
 
Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
evet boşver o zaman
 
haltie

haltie

Üye
gerrek yok böyle şeylere:)
 
A1234567A

A1234567A

Üye
bende orjinal sanmıştım peeh :S
 
haltie

haltie

Üye
dubai malıyımış eminim çinliler onlardan iyi yapar:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt