DST Q100 yardım edebilirim

    Konu Sahibi
DST Q100 yardım edebilirim
arkadaşlar general mobile DST Q100 hakkında yardım isteyen varsa telefon hakkında bilgi verebilirim elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
 
Tepkiler: kenpachi82
    Konu Sahibi
o zaman oyun bulabilirmisn

samsung X 820 oyunları yardımcı olur ben x820 oyunlarını yükledim sorunsuz çalışıyor ekran çözünürlükleride aynı getjar.com tavsiyem ayrıca zedge.net sitesine de bakabilirsin

--------------- Ekleme ---------------

yinede çözemezsen philips 9@9w oyunlarıda sorunsuz çalışıyor
 
Q100 için ayrıca program v.s bulabilirsen çok sevinirim arkadaşım.
 

xenon06

Üye
dst q100 kullanıcısıyım arkadaşlar mesaj sesini değiştirebilen program varmı?
 
arkadasım ınternet ayarlarını nasıl yapacagız yardımcı olabılırsen sevınırım
 
    Konu Sahibi
dst q100 kullanıcısıyım arkadaşlar mesaj sesini değiştirebilen program varmı?
maalesef arkadaşım sadece telefondaki 4 adet mesaj sesini kullanabilirsin başka alternatifin yok

--------------- Ekleme ---------------

arkadasım ınternet ayarlarını nasıl yapacagız yardımcı olabılırsen sevınırım
eğer vodafone kullanıyorsan müşteri hizmetlerini arayarak vodafone live,mms,internet ayarlarını isteyebilirsin karşıdaki kişi nasıl yapacağın konusunda yönlendiriyor.ben bu şekilde yükledim sorunsuz internete giriyorum.(opera miniyi yüklersen istediğin gibi nette gezersin) avea veya türkcell i bilmiyorum ama onlarda da aynı şekilde olabilir.
 

cybim

Üye
Kılavuzda melodi oluşturucuda oluşturduğunuz sesleri "sms zil sesi" olarak kullanabilirsiniz diyor ama benim gördüğüm kadarıyla sadece zil sesi olarak kullanabiliyoruz. Yoksa yanılıyor muyum ?

[Melodi Oluşturucu (Melody compose)]
Cep telefonunda farklı müzikal enstrümanların özel zil
tonları bulunur ve bunları profillere ekleyebilir veya
SMS zil sesi olarak ayarlayabilirsiniz.
 

slymnpmk

Üye
Hocam o dediğin samsung oyunlarını indirdim attım hafız kartına ama kur diyince JAR Bulunamadı diye bi yazı çıkıyor neden?

--------------- Ekleme ---------------

tamam ben olayı anladım eğer sizde böyle program oyun felan varsa msnime atarsanız çok sevinirim

--------------- Ekleme ---------------
 

mfsos

Üye
bana gm suit proğramı lazım ... yazılımı upgrade etmek istiyorum ... yardımcı olursan sevinirim ..
 
    Konu Sahibi
bana gm suit proğramı lazım ... yazılımı upgrade etmek istiyorum ... yardımcı olursan sevinirim ..
mobiledit kullan biraz karmaşık ama işini görür.gm nin kendi sitesindeki pc suite ler çok basit işini görmez.mobiledit in tek kötü tarafı türkçe olmayışı
 

lider02

Üye
ben çok uğraştım olmadı....
 

melikq

Üye
banda şifre koyma laızm mesela sms açmada şifre sorsun tuş kilinde şifre sorsun yokmu öle
 

farizabi

Üye
Kılavuzda melodi oluşturucuda oluşturduğunuz sesleri "sms zil sesi" olarak kullanabilirsiniz diyor ama benim gördüğüm kadarıyla sadece zil sesi olarak kullanabiliyoruz. Yoksa yanılıyor muyum ?


Yok Öyle Bi şey Varsa O Sayfanın Taracıdan Çıktısını Al Koy Buraaya Göreyim
 
biraz bana da açıklarsan şu olayı sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

ya lutfen arkadaslar bana da bi yardım...
 
ya bnde tema istiorm arkadaşım tema yükleniomu bna java tema yükle dedilerrrrr ama bn yapamadım yardım eder misin??
 
nie kimse bişi yazmadııııııııııııııııııııı : ): :
 
facebook a girildiğinde facebook oyunlarını çalıştırıo mu