DreaMagic Abimm Binbaşı Olduu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
DreaMagic Abimm Binbaşı Olduu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sevgili Tarık abim yeni rütben hayırlı olsun


Tarık abimi kısaca tanıtayım : Bana Android konusunda sabırla yardımcı olan bıkmadan usanmadan sorularıma cevap veren ender bir insan Ona ne kadar teşekkür etsem az Çok iyi niyetli,çok iyi kalpli içinde kin ve kibir beslemeyen biri Allah o ve onun gibi değerli abilerimizi başımızdan eksik etmesin O olmasa ben telefonda bir şey yapamazdım o ayrı konu Bilgisi ve kibarlığı ile ön plana çıkıyor canım abim


Kısacası DreaMagic ( Tarık ) Abimi kelimeler ile anlatmak çok zor


Yeni Rütben hayırlı olsun abim nice rütbelere bu arada benim için çok ama çok değerlisin abim bunu bil
 
Tepkiler: DreaMagiC

Revengeful

Emekli Yönetici
Vuu tebrik ederim
 
Tepkiler: DreaMagiC
Tebrikler güzel kardeşim
 
Tepkiler: DreaMagiC
Çok saol canım kardeşim sende benim için en az o kadar değerlisin Seni anlatmama gerek yok zaten herkes biliyor senin değerini tabi ben ayrı biliyorum kardeşim benim Cansın kuzusun bir tanesin kardeşim benim çok saol bu konuyu sen açtığın için
 

doctorrr

Üye
terbikler abicim
 
Tepkiler: DreaMagiC
Vayy abi tebrikler (:
 
Tepkiler: DreaMagiC
Dreammagic abi basta benle catissada sonradan cok hosuma giden bir insan oldu gerek mantikli kararlariyla gerek tecrubeleriyle gerek guzel Turkcesiyle hayirli olsun
 
Tepkiler: DreaMagiC
Tebrikler
Fatihin yazısı etkiledi beni
 
Tepkiler: DreaMagiC

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Sen de cansın abim Konuyu sana emanet ediyorum
 
Tepkiler: DreaMagiC

.Murat.

Üye
Tebrikler kardeşim
 
Tepkiler: DreaMagiC

Mobilator

Emekli Yönetici
abi hayırlı olsun.
yemin ederim dün benimde aklıma geldi. Tarık abi binbaşı olursa ben konuyu açayım diye.
maaşallah ne çabuk olmuş
 
Tepkiler: DreaMagiC
abi hayırlı olsun.
yemin ederim dün benimde aklıma geldi. Tarık abi binbaşı olursa ben konuyu açayım diye.
maaşallah ne çabuk olmuş
Senin de açabileceğini düşündüm kardeşim ama Fatih kardeşim mesaj sayımı adım adım takip etti diyebilirim Saol bu arada kardeşim benim
 

Türe

Üye
Dediğim gibi katıldım abi kutlamaya Tebrik ederim , nice rütbelere hep beraber
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...