Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Dovahkiin- Çok güzel müzik :)
Sponsorlu Bağlantılar
Invoke
Üye
Konu Sahibi
Dovahkiin- Çok güzel müzik :)
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ismail
Üye
daha önce görmüştüm sanki güzel harbiden
Invoke
Üye
Konu Sahibi
Skyrim çok sardı da bu aralar, profil müziği yaptım
achambo
Üye
skyrim candır dawnguarda geçtim 42 lwl oldum asıl görev bitti thieves guildi yapmadım tek
Ben highelf takılıyorum, destruction kastım level 30 herhalde.
Öncesinde de Woodenelf kasmış, darkbrotherhooda girmiş, assasssin kasmıştım, sonra hile yapayım dedim oyunun zevki kaçtı tekrar başladım
Ben highelf takılıyorum, destruction kastım level 30 herhalde.
Öncesinde de Woodenelf kasmış, darkbrotherhooda girmiş, assasssin kasmıştım, sonra hile yapayım dedim oyunun zevki kaçtı tekrar başladım
two-handed 99, heavy armor 96 smithing 100 archery 78
okçu ve 2 elli aynı anda kullanıyorum
Invoke
Üye
Konu Sahibi
Bence light armor+ one handed(ama iki dagger)+ archery güzel oluyor, warrior kastın sanırım? Ben warrior pek sevmiyorum daha assassin olması lazım bence
Şuan da büyücü kasıyorum da Legendary edition oynuyorum, sen normal mi oynuyon legendary mi?
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Dinleyin, coşun
achambo
Üye
normalde oynuyorum legendary yeniden başlarsam yaparım
- - - Eklendi - - -
bodoslama dalıyom sarıyo biraz enchanting kassam manyak olur