Dovahkiin- Çok güzel müzik :)

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Dovahkiin- Çok güzel müzik :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman


ismail

ismail

Üye
daha önce görmüştüm sanki güzel harbiden :)
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Skyrim çok sardı da bu aralar, profil müziği yaptım :pro:
 
achambo

achambo

Üye
skyrim candır dawnguarda geçtim 42 lwl oldum :) asıl görev bitti thieves guildi yapmadım tek
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Etkileyici
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
skyrim candır dawnguarda geçtim 42 lwl oldum :) asıl görev bitti thieves guildi yapmadım tek

Ben highelf takılıyorum, destruction kastım level 30 herhalde.
Öncesinde de Woodenelf kasmış, darkbrotherhooda girmiş, assasssin kasmıştım, sonra hile yapayım dedim oyunun zevki kaçtı tekrar başladım :D
 
achambo

achambo

Üye


Ben highelf takılıyorum, destruction kastım level 30 herhalde.
Öncesinde de Woodenelf kasmış, darkbrotherhooda girmiş, assasssin kasmıştım, sonra hile yapayım dedim oyunun zevki kaçtı tekrar başladım :D

two-handed 99, heavy armor 96:) smithing 100:D archery 78

okçu ve 2 elli aynı anda kullanıyorum:ehe
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Bence light armor+ one handed(ama iki dagger)+ archery güzel oluyor, warrior kastın sanırım? Ben warrior pek sevmiyorum daha assassin olması lazım bence :D
Şuan da büyücü kasıyorum da Legendary edition oynuyorum, sen normal mi oynuyon legendary mi?


- - - Eklendi - - -




Dinleyin, coşun :D
 
achambo

achambo

Üye
normalde oynuyorum legendary yeniden başlarsam yaparım

- - - Eklendi - - -

bodoslama dalıyom sarıyo:ehe biraz enchanting kassam manyak olur
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Aslında bu oyun online olsa manyak olurdu :D
 
achambo

achambo

Üye
hem de nasıl:)
 

Benzer Konular

yancık çınkası
Cevap
0
Görüntüleme
89
yancık çınkası
yancık çınkası
Cevap
0
Görüntüleme
76
yancık çınkası


Üst Alt