Dostlarınız Hep Yanınızda Olsun... :) :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
s@hr@

s@hr@

Üye
    Konu Sahibi
Dostlarınız Hep Yanınızda Olsun... :) :)

Dostluklarınız Daim Olsun ......




Dost;birtarafı acı ve üzüntüyle bükülmüş,diğer tarafı seni çekemeyenlere karşı dik duruş gösteren canlı varlıktır.

Dost,senin yanında kendi acı ve ızdırabından bahsetmeyendir.

Kendine yasak ve sınır koyup sana bunları hissettirmeyendir.

Dört tarafa dönüyorum.Her gördüğüm yüz de sıcaklık buluyorum.İşte dost budur.

Kötü gün ve felaket kapını çalınca seninle beraber olan,seni kucaklayan sana sırt verendir dost.

Bazen kalbini kırdığımız,bazen hiç önem vermediğimiz,zora düştüğümüzde kendini aradığımız insandır.

Yiğit,kahraman,merhametlidir.Gösteriş için yardım yapmayandır.

Acılı halini bilip kaba sözüne alınmayan insandır.

Temiz kalpli,tatlı dilli,güler yüzlüdür dost.

Dost,seni düşmanından gizlice koruyandır.

Dost;sohbeti baldan tatlı olandır ve seni sıkmayandır.

Dost ışıktır,güneş gibidir.Geldiği yeri hem aydınlatır hem de ısıtır.

Hakiki dost senin gözünden akan gözyaşı damlasıdır.

Dost;Koca bir çölde kum tanesi, okyanusta su damlası ne kadar bariz görülür ve farkedilirse;güzelliği,iyiliği ile milyonlarca insan arasında farkedilendir.

Hakiki dost;Bağda yetişen olgun meyve,insanın soluduğu hava,almış olduğu gıdadır.

Dost senin,benim kötü ve bun zamanlarımızda ağzından bal damlayan insandır.

Can dost;adından bellidir can olandır,yürekten koruyandır.

Sözleri ve davranışları insanı incitmeyendir.


 
  • Beğen
Tepkiler: Perfect!, endometozon, ism@il 54 ve 2 diğerleri


Burak

Üye
teşekkürler.
 
aRdiLê

aRdiLê

Üye
qüzeL payLaŞım emeğine saqLıK
 
s@hr@

s@hr@

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim arkadaşlar:) inşaalah çok iyi dostlarınız olur....
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
güzel paylaşım saol:oke:
 

Perfect!

Üye
teşekkürler ...
bazen onların sesini duymak bile yetiyo...
 
TEKSİNSEN

TEKSİNSEN

Üye
her ne kadar yanımda degılsede varlıgı yeter
 
Dafny

Dafny

Üye
yanımda olucan dmi kankisi :tebessüm:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kimse olmasın yanımda, derdim de olmasın ...
 
s@hr@

s@hr@

Üye
    Konu Sahibi
Enes dertli herhalde :(
 
Dafny

Dafny

Üye
sena hep yanımda olmazsan gebertrm sni :dover: :D
 
TEKSİNSEN

TEKSİNSEN

Üye
Arkadasım guller umarım hep yanımda olursun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
29
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
787
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61


Üst Alt