Dolia m 8 mi m 9 mu n 97 mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

G1m71

Üye
    Konu Sahibi
Dolia m 8 mi m 9 mu n 97 mi
Arkadaşlar elimde 6500 slide var satıp dolia m 8 m 9 veya n 97 almak istiyorum sizce hangisini alayım
 


hitler43

Üye
ben dolia m8 kullanıcısıyım gayet memnunum özellikleri çok güzel tek beğenmediğim kamerası 3.2 yazıyor ama bana hiçte öle görünmedi çift kameralı sesi gayet gür ve güzel yanında çift batarya veriliyor gayet güzel şık bir telefon kabıda çizilmiyor kolay kolay herkewze öneririm
 
kamercilekci

kamercilekci

Üye
n 97 kullamıyopruö herkese tavsiye ederim
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Bence satma 6500 ......
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt