ben dolia m8 kullanıcısıyım gayet memnunum özellikleri çok güzel tek beğenmediğim kamerası 3.2 yazıyor ama bana hiçte öle görünmedi çift kameralı sesi gayet gür ve güzel yanında çift batarya veriliyor gayet güzel şık bir telefon kabıda çizilmiyor kolay kolay herkewze öneririm