Dokunmatik sorunu !!

emre4649

Üye
    Konu Sahibi
Dokunmatik sorunu !!
Ilk başta herkese kolay gelsin
Ben dokunmatik sorunundan bahsedecektim daha önce çoğu sitelere baktım araştırdım hard format attım olmadı dokunmatik hassasiyeti artırılmış diye yeni cfw attım sorun yine aynı yotubude bi video var orada olduğu gibi dokunmatikin sol tarafına bastığımda sağ tarafa basılmış oluyo yeni dokunmatik aldım yinede aynı sorun nerede anlamış değilim bi yardımcı olun lütfen
 

_RYUK_

Üye
bende seninki gibi bir sorun vardı ekranın üstündeki jelatıni kaldırdim düzeldi
 
nokıa yazan yere miklatıs koy
 
en iyisi ver servise değiştirsinler orjinaliyle çok bişey değil garantisi bitmemişse ücretsiz yapıyorlar